streamyx !

setelah sekian lama aku tidak mengonline-kan diri.

aku sekarang berada di cc yg haram x best..air cond rosak dan pc yg agak lembab.
tp fantasy football punya pasal..aku gigihkan jugakla.

apa yang aku dapati setelah sekian lama tidak online ini ialah:

1.tiada offline msg di YM.
2.tiada apa2 di frienster.
3.e mail2 yg bodo.

jadi aku igt lepas aku tulis ni..aku mau chow.
pindah rumah adalah sangat meletihkan.

cc ini juga adalah sangat islamic kerana kat monitor dia ada tertulis;

DILARANG MENCAPAI MAKLUMAT ATAU LAMAN BERUNSUR LUCAH.
ALLAH MELIHAT APA YANG KAMU BUAT.

potonggg....

Comments

ILynn Virgobiru said…
gosh i miss u so much
come back!! come back!!
ILynn Virgobiru said…
1.tiada offline msg di YM.
2.tiada apa2 di frienster.
3.e mail2 yg bodo.


1. maknenye...kwn2 kamu pon x masuk internet
2. tipu. sbb ade testi dr diri ku yg comel ini. hehe
3. email2 di waktu anda masih blaja adalah email yg tidak menyihatkan.
Anonymous said…
niat jahat!hahahha
Anonymous said…
wei.. join group aku kat fantasy football.. huhu
Anonymous said…
sgtlah sunyi di ym..sigh*
frenster semakin membosankan ditambah pula kebutaan aku dgn coding2.damn r frenster!
semakin bosan dunia internet.aku da tak heran sgt.sebulan cuti mengajar spy takyah beronline.hahaha

islamic cc tu?ktne?paroi?kehkehkeh
Anonymous said…
tulisan kat monitor yg tak tahan tuh...hehhe...

operasi pindah dah setel ker???

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat