minggu minggu seorang mahasiswa

setelah beberapa lama aku menyiapkan kertas cadangan untuk projek akhir ,

hari ini muncul sebuah perasaan yang indah.

kertas kerja telah dihantar dan wang pitipitipu dah masuk.

rakan2 seperjuangan telah mula berlagak seperti orang kaya.

ada yang memberi cadangan supaya futsal malam ini dilanjutan sehingga lima jam.


amar : jangan ingat duit PT boleh beli tenaga.

kopi : tapi duit PT bole beli air tenaga.


aku belum mandi lagi dan badan masih melekit - lekit.

aktiviti mapley selepas futsal hari ini tidak menarik , kerana ketika aku sedang asyik menikmati makanan , mereka bermain teka teki yang sangat 'potong stim' :

dalam banyak2 daging , daging apa boleh memotong?

jawapan : daging ________ sebab bole potong __________

ha ha.

Comments

Amar B. said…
ha'alah
pasal member main teka teki blah g kol awek.
k.o b.l.a.h L.A!!!
asiput said…
haha bes btol teka teki tu..
tp ape jawapan die batek?

tu kan lawa suasana..kalo aku takde kat situ mane bley jawab kan?

5jam futsal?ok la.

main 5 minit pon semput..

tu br umo 22thn..
Nashrex said…
daging apa tu? isk.... geram plak aku x tau.
faridfadhly said…
aku suruh isik ruang kosong pon x pas ke?

ape daaa..

amar..kau masih...em..xpela
Jed Sulaiman said…
daging unta.

sebab boleh membelah padang pasir.

mcm gamp jawapan aku.

batek seni.
viruspadu said…
hihihih,
pernah jugak terkena teka teki yang ngeri ini...
13may said…
*garu kepala*

Daging hapa ni woi!!!!????

Salam Maal Hijrah...
Jarri said…
daging apa batek?
ILynn Virgobiru said…
daging bontot btol ak?
duhhh!
kate potong stim time makan. mestilah yg jijik2 mcm tu kan

amar,aku tau ah ko jeles batek amik berat psl aku. tp apa leh buat. nasi dah jadi bubur..(xde kaitan)
faridfadhly said…
oii..apa bontot bontot ni

oh!
Anonymous said…
daging tu membelah najis bukan..

najis kalau digodak dgn megi sup alik gerenti tak mau makan

aku sndr jijik..

batek mmg caring..
lagi caring ayah batek
Anonymous said…
sepi gadis kota tu...aku terase..

batek,aku tau daging ape..takmo kp ah..lucah =P
err..ye ke jwpn aku ntah betul ntah tak.
"duit PT tak boleh beli tenaga"
aku suka ayat tu.tak penah lak terpk
ngeh ngeh ngeh

goodluck arsenal!
Amar B. said…
aku x jeles, cume masih... ahh, malas nak sambung..

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit