aku pernah mimpi arsenal vs henry. never going to happen.

aku tak faham kenapa arsenal terlalu unlucky season ni.

tapi tak apa, aku rasa season ni semua mmg perform well..

aku banyak belajar control emosi bila tengok bola, terutama bila ada hard time macam ni, macamana aku taknak bagi 'down' jika arsenal kalah.

malam tadi mmg aku sure semua peminat arsenal akan down gila tapi aku rasa aku dpt control la benda tu, walaupun susah, improve sikitla dari dulu.

aku masih ada kawan2 yang tak pergi kerja/belajar/makan satu hari bila arsenal kalah, aku tak dpt bayang apa yang mereka buat lepas game malam tadi.

oh, aku kena pergi corporate war game esok sampai weekend, yang katanya camp yang benar2 menguji pelajar mba untuk control emotion, stress, macamana nak handle 'hard time', negotiate dan team building.

how to face the real business world.

4 hari tidur dalam hutan beb.

aku kesian tgk classmate aku yang mak budak, family yg kat kelantan, yg baru kawin dll.

aku yang bujang pun malas nak pergi.

"akak bawakla anak2 akak dalam beg"

p/s= diorang kata tempat aku dah buat benda ni since '96, harvard business school pun start 2003. bangga tak bangga?

Comments

Ariff Halim said…
lepak beb.

asengal mmg mcmtu.

xpenah nk bersyukol.

memelir jom!
Nadya said…
ade sorang lelaki tu

sampai menitis air mata kekecewaan

penangan arsenal tuh

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun