lee chong wei menang, taufik hidayat kalah lalu meminum air tanda tak puasa.

bagaimana puasa hari ini?
aku harap kamu semua betul-betul dapat apa yang kamu cari di bulan Ramadhan, dan bukan hanya lapar dan dahaga.

minggu ni boleh dikira sebagai minggu yang baik untuk aku, menyambut hari lahir si kacang, arsenal menang, berbuka puasa di kampung, investment berjalan lancar.

dan, semestinya champions league dan heroes bermula.

fuh nikmat sungguh.

er, maksud aku benda nikmat di samping ibadah di bulan puasa.

aku juga berasa janggal kerana tidak mengalami stress untuk beberapa hari, sebab lecturer aku cakap orang yang tak ada stress adalah orang abnormal. orang abnormal pun selalunya ada stress.



aku tetap merindui LOST.
siapa yang tak suka lost, pergi layan series lain, aku cadangkan cinta medik atau apa2 drama yang ada awal berlakon.

sekian.

Comments

ILynn Virgobiru said…
cayalah
better to have a diff kind of stress or no stress than having a difficult kind of stress

org rs awk nye stress ni stress lain
;)
hehhehehe
like my kind of stress
;) (wink lagi)
akirasuri said…
oh! Mr CEO..

Selamat berpuasa..
memang sudah tahap orang besar-besarlah hang ni..
nanti dah jadi orang lebih besar sila jangan lupa dekat saya!

oit! menikah dengan orang kat atas ni jangan lupa jemput!
:D

*sengeh*
Gua said…
cinta medik do..aku lupalak pantun iqram tu..shit aa..
Unknown said…
nanti aku dgn akira menikah sudah pasti jemput korang berdua...heheh
Hari ini baru ku faham frasa :

"pintu neraka, dan blognya sekali, ditutup dalam bulan puasa."

Heroes sudah start ka??
Yahuuuuuuuuu..
[akan kutonton usai taraaweh..]
miszcatcha said…
haha. aku layan gak cinta medik tu.
pjoe said…
aku tak suka lost
pernah suka,,..tapi tidak sekarang.
Terlalu manipulate audiens
Plot makin berterabur.
Heroes - menarik.
Cuma keliru..cerita ni plot driven ke atau karakter driven? Aku pun tak khatam lagi 1st season. hehe

Aku juga tak suka cinta medik. Crap!
Dunia baru - aku suka.
Kami - manarik mata aku.
ILynn Virgobiru said…
heroes sudeyyyyy
ehehehe

cik akira nk dtg majlis kami eh?
tggu la lagi 3 tahun cmtu
=)
Amar B. said…
bagus la tuh.

password domain tak tau plak bile dapat... *sigh
faridfadhly said…
ilynn tetibe syok sendiri pasal stress ni pecite?

akirasurirumahtangga esok aku menikah..

gua pantun die, kaki terbenam, dalam tanah merah..

(kantoi gua layan)

chot bagusla kau nak nikah ngn akirasurirumahtangga, dia boleh jadi suri rumah yang baik
faridfadhly said…
miss_tree ape yang ko faham? aku pun tak faham apa yang aku tulis tu hehe

misscatcha ok mulai sekarang aku arahkan ko jangan layan cite tu.

nezjoe LOST tak manipulate semua audiens, yang 'bijak' takkan lost tengok lost. ok lupakan sume tu.

amar password sume dah ready mar..google aps n email pon ready untuk kau..ehem..rm40
Adam Mohd Juni said…
wei, awal lu jangan maen eh.

gua kipas die beb.

lu tak suke, lu bley layan crite badul blakon.

-hidup impak maksima!! gogo malay
pjoe said…
okay.
Maybe aku tidak sebijak untuk memahami LOST. Hands down. Itu cuma pendapat aku. Tak perlu cakap siapa yang bijak atau tidak bukan?

Bila aku cakap manipulate audiens, LOST seolah memaksa audiensnya untuk stick dengan cerita itu. Ya, mungkin di situlah terletaknya "beauty" series LOST ni.

Setiap musim mereka in jek dengan sesuatu yang baru dan membiarkannya tergantung macam tu saja. For what?

Plotnya lebih kurang. Cuma tokok tambah sedikit demi sedikit. Flashback. Kebetulan itu. Kebetulan ini. Orang ini belot. Orang ini the others.

Okay, cerita ini boleh tunjuk "the other side of human being" bila terpaksa jadi selfish. It bring out the bad daripada makhluk yang namanya manusia. Ya, itu bagus!

Cuma, 'cara paksaan' cerita ini diolah, aku tidak suka.
Terpulang pada penghadaman masing-masing. Bukan begitu?
Anonymous said…
haha lost utk org smart jek, klu nk yg ringan2 pg tgk desperate housewives

p/s: aku tgk jugak yg 2 hahaha
ILynn Virgobiru said…
aku suke complexity of lost
dan plot2 cite die menarik & mysterious
faridfadhly said…
wow inilah comment yang aku mau.

haha.

lost tetap lost

ok poyo.

tunggu season 4 february 2008.
pjoe said…
poyo?
aku? aku poyo?

avars... kau mmg smart!
So, go figure!
faridfadhly said…
haha poyo tu merujuk kepada statement lost tetap lost tu.

lamanya feb 08
Gua said…
lepak..jgn panas2...
ILynn Virgobiru said…
sepanas rindu aku kpd ff

okkk2...tu dah terlampau terlebih poyo!
cis!
Anonymous said…
terima kasih nezjoe!

lets get lost! berambus!

*bunyi kipas*
Unknown said…
[lambaaat]

lee chong wei menang, taufik hidayat kalah lalu meminum air tanda tak puasa.

wajar, seorg taufik hidayat tidak berpuasa d saat ia tgh 'berjuang'. Nabi Muhammad SAW pun menyuruh para pengikutnya untuk membatalkan puasa saat mereka hendak berperang. anggap saja taufik hidayat adalah musafir. manusia, sekuat apapun imannya belum tentu akan tahan berpuasa dgn keadaan seperti taufik yg mengeluarkan byk tenaga untuk meraih kemenangan (walaupun akhirnya dia kalah). mgkn, atlet malaysia pun akan melakukan hal yg sama. namun syg, mostly atlet malaysia adalah chinese aka non-muslim bukan melayu.
faridfadhly said…
dulu ada member aku cakap taufik tu chinese

ceh gua kene kencing.
Amar B. said…
kenapa semua orang got too personal?

nezjoe dengan tak suka lostnya;

avars dengan bijaknya;

batek dengan lostnya;

dan nina dengan taufik hidayatnya?

baik layan chris crocker...
Chika Chika said…
kenapa Awal?
Anonymous said…
da kua?..upload la kat ak..
tmpt ak xleh dl...mencibet
Unknown said…
taufik hidayat adalah lelaki berdarah sunda (bandung, jawa barat). xde sikitpun darah cina (rase2nye la.. sy pon x pasti sbb blom berkenalan lebih dekat dgn dia)

amar : xde la amar.. juz memperjelas keadaan sahaja. peace =)

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat