apabila juadah sahur anda ialah bolasepak.

sedikit mengenai champions league minggu ini.

yang tak layan bola, pergi sambung kerja.

cristiano ronaldo minggu ini pulang ke portugal untuk menentang kelab asalnya, dan menjaringkan gol.

dia mengangkat tangan tanda meminta maaf kepada penyokong tuan rumah.

apabila perlawanan tamat beliau mendapat tepukan gemuruh di Lisbon.

sama seperti apa yang berlaku pada henrik larrson ketika beliau pulang ke celtic beberapa season yang lalu.

peringatan: anda perlu jadi hero yang benar-benar kelas 1 untuk menjadi seperti ini.

kalau tak, confirm dah kena boo atau baling botol macam rooney balik everton.

mungkin lepas ni giliran Henry?


di sini juga aku ingin selitkan gambar aku dengan Henry sekitar 2000 di Stade de France.

siapa kagum, angguk tiga kali.

tata.

Comments

Babe said…
aku kagum sambil menggeleng kepala
Jed Sulaiman said…
apehal kau tampal muka candela kat badan aku batek?

siut la lu

yang muka mcm henry tu bukan muna ke?
ILynn Virgobiru said…
comel la awk!
Amar B. said…
sejak bile kau kurus?

aku pulang ke kampung, xde plak orang buat apape..
Gua said…
apsal tgn kau mcm liar je tek..

kalau aku pulang ke smap,mst dipenuhi cacian kan
Adam Mohd Juni said…
mak aih, layan telo henri ke woi
Adam Mohd Juni said…
This comment has been removed by the author.
t.i.r.a.m.i.s.u said…
the best example of super impose picture...huhuhuhu =)
faridfadhly said…
sejak bile kau kurus?

pembetulan kepada ayat kau:

apasal badan kau tu tak fit macam sekarang?

baru betol
Anonymous said…
anda semakin buhsan, mungkin ko kene kembali ke ukm bermeditasi atau bertapa
ILynn Virgobiru said…
gambar ni yg menyebabkan org terpikat dgn awk kan?
Unknown said…
Farid...

Hehehe!
akirasuri said…
FF..
tergelak macam keldai semput aku tengok pic kau.
hahak!
Hawa Azman said…
aurat...aurat.. hahha...
Adil Akmal said…
cibai weii..!!

mcm mn ada gmbr kau dgn henry plak..??

mmg cibai..!!

sesungguh nye memalsukan sesuatu gambar itu adalah salah di sisi undang2 gambar tontonan umum..

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit