duhai maha, siramilah.

halo semua orang.

hari ini saya telah merasakan sedikit kegembiraan sebab ada 'duit dari alam ghaib' yang tiba-tiba muncul dalam akaun bank saya.

akibat merasa pelik, ape lagi saya pun keluarkanlah duit itu cepat-cepat.

langkah pertama saya adalah simpan separuh duit itu ke dalam akaun lain.

selepas itu saya telah membelanja emak saya rm 500 tanpa sebab.

selepas itu saya main internet.

aku telah jumpa satu benda yang kool selain daripada email untuk future(futureme.org) yang aku cerita haritu.

morphthing membolehkan anda menggabungkan gambar wajah anda dengan orang lain.

sungguh mudah, hanya perlu upload 2 gambar dan morph.

aku telahpun menerai (mencuba) morph gambar jude law dan brad pitt, tiba-tiba hasilnya keluar gambar sebijik cam muka aku.
pelik bukannn? haha

contoh, aku+charlize theron♥=maknyah cun


ok sebenarnya aku buat banyak gambar aku+si kacang♥ tapi takkan nak post sini pulak kan? poyo gila. layan sendiri sudaa.

selamat mencuba!

Comments

pjoe said…
thx for the info..
akan ku menerai juga nanti

aku nak bayangkan bagaimana muka aku dengan mariana renata

erk!
Gua said…
aku nak bayangkan muka mcm judelaw gak aa

bdn usher

permainan deco@veron

perwatakan keanu R.

rambut brandon boyd..

boleh?
ILynn Virgobiru said…
ikan...keanu reeves xleh

hmm..blom tgk lg site ni
jap lg nk tgk
HEMY said…
uii..duit yg tetiba ada dlm akaun?best tuuuu..tp kalu aku, simpan dulu sebulan..kot2 ada problem dtg melanda..hehe
Unknown said…
owh. marie digby tu sangat mirip dgn diriku. tapi versi rambut panjang la. bukankah begitu???
coba anda lihat older post encik FF..
dan tengok gbr YM sy..
xpayah nak wt morphing dah.


*senyum dengan sangat lebar.
Anonymous said…
tipu ah bendealah tu, die kate muke aku gabungan totti, kaka ngan shevchenko...^^
Amar B. said…
itu duit aku...
Ceera said…
wah.. indah ghila kalau dapat duit alam ghaib nie. Apa kata ko pun cuba buat orang rasa apa yang ko rasa, hahaha...

eh, cam nak cuba ajer...
13may said…
duit ajaib???

best nih :D
Unknown said…
Salam Eidul Fitri. Maaf Zahir Batin. Heh!
Adil Akmal said…
uishh..!!

kau benar2 nak jadi mak nyah ker..??

smart gak sial..

kre bleh diterime lg arr..
Anonymous said…
ape maksud ko dengan duit ajaib tu...? klu ko ade peluang perniagaan di internet ni bagi la tau skit kt member2 yg tak tau ni...
sham said…
ko ade join mane2 program internet?

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun