satu jam sebelum final euro.

aku banyak belajar tentang hidup terutama sejak lepas grad di ukm dulu.

dalam banyak-banyak benda yang aku belajar, yang paling melekat dalam jiwa aku ialah 'la tahzan' dan 'law of attraction'.

aku percaya bahawa ada persamaan antara 2% manusia yang memiliki 90% wealth yang wujud di dunia.

it depends on how u define wealth.

aku percaya pada orang yang hidupnya sentiasa didatangi kesenangan demi kesenangan, adalah kerana pilihan mereka sendiri.

aku percaya orang yang bahagia adalah orang yang sentiasa bersyukur dan grateful pada setiap saat hayatnya berjalan.

depends on your perception. paradigma.

aku percaya there is no way to happiness. happiness is the way.

aku percaya pada ujian tuhan yang diberi mengikut kemampuan setiap manusia.

dan ayat surah 2:214 ; adakah kau yakin kau masuk syurga sedangkan kau belum diuji dengan ujian yang diberi kepada orang-orang sebelum kau?

aku percaya pada rezeki tuhan yang diberi macam air hujan.



kepada kau yang baca; selamat berjaya.

u have the whole universe untuk diexplore.

Comments

Zaini said…
bpk inspirational.

happiness is the way.kul abeh.

co-writer pursuit of happiness gamak eh.
ILynn Virgobiru said…
if you're a writer, i would vote you for that nobel prize

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit