hari-hari terakhir seorang pelajar MBA.

hari selasa ialah hari di mana aku akan berada di UPM untuk 13 jam (9 pagi - 10 malam)

hari ini bermula dengan submission assignment yang perlu aku prepare the whole trimester.

aku punya progress? 0%.

dan aku janji pada lecturer-separa-matang untuk submit esok pagi.

aku juga jadi saviour untuk class aku di mana tiada siapa mahu bersuara untuk discussion on GAP presentation.

lecturer mau keluar, tapi aku sempat angkat tangan dan bagi aku punya point of view. itupun setelah aku sms mok tanya dia pasal baby boomers.

lecturer-separa-matang tak jadi keluar kelas.

sebelah malam, keputusan mid term exam subject finance-guru-aku-paling-'sembah' dah keluar, ada beberapa orang dapat 0/20.

ini menyebabkan ramai student yang tak nak ambil dia orang punya result.

tapi aku rasa aku confident aku boleh dapat 10. aku pergi bilik finance-guru-yang-aku-paling-'sembah', cuba berbual2 tanya soalan asas. dia bagi paper aku dan berkata "its ok try harder".

3/20.

gila sadis. takpelah, itu harga yang aku bayar untuk berguru dengan dia.
at least aku untung rm1,600 saham IOICORP hari ini.

ta!

Comments

Zaini said…
3/20

hak tuih.
Unknown said…
patut la xde hal bayar fries aku

untung banyak rupanya

ps - batek sayur. siapa2 nak arsenal seri@kalah, sila tengok bola dengan dia. atau dengan acong.
farahana said…
ahahhaha..sory to hear dat..=p
Anonymous said…
salam...

gua dah lama baca blog lu..gua masuk diam2..haha...first time gua nk komen sini..

gua dah ada blog..exchange link nak? oh, jgn lupa, ni pun satu investment..macam meterai MOU..
SJ said…
ah congrats. i dapat 4/20. ya, dia lecturer yang semua orang sembah. grrr...

-Sakinah

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat