the number of time you win or lose doesnt matter. its how much you lose when youre wrong and how much you win when youre right -george soros


jarang aku cerita pasal share trading aku di sini, tapi hari ini hari yang sangat special di mana aku loss dalam masa beberapa minit sahaja.

hari pertama menggunakan platform baru, jupiter securities yang mana order yang dibuat matched dengan sangat cepat, aku baru ambil feel untuk click buy terus match. tak apalah, orang kata tuition fee.

next counter yang menarik ialah GPACKET (green packet berhad), tech industry, yang mana subsidiary mereka p1 wimax mendapat local contract dan sedang dalam perbincangan untuk memasuki indian market.


target entry price pada 86.5 sen (break 200ma resistance) with volume. MACD bergerak ke positive region (buy signal). must close above 200ma untuk confirm long term bullish trend.

renung-renungkan, dan selamat beramal!


Comments

abdullahjones said…
maaf terlambat kemari. kamu sepatutnya membiarkan saya sahaja dengan sajak saya. kamu menjatuhkan airmuka sendiri dengan menerbitkan kembali sajak saya disini. hahaha. apa pun terima kasih kepada kamu dan semua yang tidak menyukai balada si mamat itu. kamu semua memang cantik.
Amar B. said…
err...?? lost!
ILynn Virgobiru said…
what the eff...huhuhuuh
tak paham tak pahamm

anyway..berbalik kpd entry yg ni..
jgn terlalu obses dgn stock smpi lupe isteri..
Khalisa Ridzuan said…
benda alah ni lah aku buat dulu*konon2 masa mula mencari kerja tp ditipu itu ;(*
faridfadhly said…
thanks bro jones.

lisa, kau keje ape dulu ha? company tu collect duit buat trade forex kan? ape jadi dengan company tu sekarang?

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat