bedmate part deux

baru-baru ni gua ada dapat kad kawin. gua pikir-pikir sapa la mamat yang menjemput gua ni. lepastu baru gua tau yang hantar kad tu member gua yang sempat gua kenal sekejap je dekat pusat asasi UM dulu, cindai nama dia. "sedap jugak nama betul mamat ni", ujar gua di dalam hati.

baru kejap tadi gua sempat berchatting dengan seorang lagi member gua di UM dulu. gua bagitau dia pasal wedding kad yg gua dapat.

"cindai nak kawin, kau turun tak?"

"cindai..aku lupa la yang mana..nama betul dia apa?"


gua yang turut terlupa nama betul cindai, telah menghantar mesej kepada bedmate gua yang berada di rumah.

"apa nama betul cindai?"

tut tut..gua mendapat reply.

"bunga sundal malam"

Comments

cindai zakwan hakeem ke? ooo member ko jugak ekk!
faridfadhly said…
ha ah yelatu anak dr zainy

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit