LIV 0 - MAR 1

sibuk.

minggu ini aku hanya berinteraksi dengan pejabat, kelas, presentation dan assignment.

internet tak sempat nak bukak.

aku bukak internet sekarang untuk jalankan tanggungjawab aku setiap minggu, download heroes, prison break, kami, gol dan gincu (finale) dan satu movie pilihan.

tu jela hiburan yang aku ada.

nak tengok bola, arsenal tak keluar tv.

oklah, layan liver-fool menentang marseille.

oh aku juga mendapat tahu seorang classmate aku yang dah jumpa aku di alam siber (friendster) dan ini tak bagus sebab aku kan lelaki misterius di kelas (cool kan bunyi).

anti sosial.

nanti lepasni diorang akan jumpa blog ni pulak.

mungkin lepas ni aku kena tulis blog dalam bahasa arab atau parsi untuk classmate aku baca.
aku boleh tulis karangan arab yang ditarget oleh cikgu aku dulu seperti berjudul pengalaman di pasar malam atau bulan puasa.

"masuk pmr ni nanti ni" dia kata.

malangnya, masa pmr keluar soalan karangan pasal kehidupan seharian. ini menyebabkan majoriti pelajar ( bojed ) menulis 1 perenggan je pasal kehidupan seharian.

perenggan ketiga sampai penutup pasal berjalan2 di pasar malam.

oklah, kalau aku tak sempat update blog ini lagi nanti, selamat hari raya.

Comments

ILynn Virgobiru said…
Celtics 2 - AC Milan 1

hmm...cube perasan corak ini
team yg kureng menyerlah menang
rasa2nye mcm ni ke corak CL season ni?
miszcatcha said…
haha. selamat hari raye~
akirasuri said…
ha ha ha.
bz sungguh mr ceo ni.
hahak!!

dulu. pmr. arab komunikasi.
aku hafal esei 'hobi saya'.
ustazah aku kata masuk.
ha ha ha.
memang masuk!
tapi. masuk pun aku still skor bengong gak.
cheh!

oit! Selamat Menyambut Aidilfitri!
;)
Jed Sulaiman said…
l@nz#iou luuu (versi bulan posa)
pjoe said…
aku dah mula benci dengan perkataan "rotation"

demmm betul
arghhh!
takpe la...ada 4 game lagi

selamat hari raya dude
lepas ni aku wish raya lagi
huhu
eyp..eyp..
tulih liver-pool tu molek2 sikit tau..
kolam hati bkn hati bodoh.. ;p

oh, bojed itu yg 'femes' di zaman2 irc dulu keh?
make sense lah..bila tau u guys smapl.

heheheh..teringat kalau budak2 yg amek arab kt my school..
kalu exam je, salin balik soalan.
hahahhaahahahhaa..
je ne sais pas pourquoi?..
Khalisa Ridzuan said…
satuje nk ckp: padan mukaaaaaaaaaa ;p

walaupun chelsea nmpk nk jatuh tapi tetap gigih berjuang tanpa peduli kutukan dan kritikan.ehem!
Jed Sulaiman said…
err

saye x femes

orang lain yang femeskan saye

time aku f1 kitorang kena amek french class

pekse akhir tahun, ade satu article dlm BM n kena translate ke french.

member aku dgn penuh yakin tulis satu muka penuh.

bila aku tgk, article yg diterjemah masih di dlm bahasa melayu..

cuma tulisan je tulisan jawi.

selamba

kami sekelas gagal kecuali 2 orang

yeah!
13may said…
selamat hari raya!
Salam Eid Mubarak..Ampun+maaf andai ada salah&silap atau terkasar bahasa..Semoga Eid ini dipenuhi kegembiraan & penuh berkat. Amin.
Amar B. said…
Selamat Hari Raya Eidulfitri! Maafkan aku terlanjur laku atau kata.
hawa said…
Arab Tinggi Or ARab Komunikasi? Pmr ok lagi sebab Aku HAFAL karangan yang betul, tapi SPM? Hmm.. Hampeh.
Salam Aidilfitri.. Maaf Zahir Batin.
Mak Su said…
Salam aidilfitri, salam kenal
Unknown said…
selamat hari raya idul fitri 1428 H..
minal aidin wal faidzin mohon maaf lahir dan batin..

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat