millionaire's plan


jom kita cerita sikit pasal millionaire plan untuk average joe.

kepada semua average joe, (termasuk aku)

study gambar ni betul2, dan buat millionaire plan anda.

esok cikgu nak tengok homework kamu semua.

ingat, hanya ada one& only syarat untuk plan ini berjaya, simpan 20% (dalam gambar 20%, kalau 35% ?) at the moment anda menerima paycheck.

nak invest dekat mana? buat investment portfolio kau sendiri (ok ni homework lain)

kalau anda gagal menjadi millionaire pada masa ditetapkan,

simple,

anda melanggar one & only syarat itu.

selamat menjadi millionaire.

dan kepada average joe dlm plan ni, selamat memilih investment3 dan menjadi millionaire pada umur 44 =)

Comments

Ariff Halim said…
hoi makhluk.

aku dh try investment kau ni.

xmnjadik pnn...

ni duit KUTU kn?
Anonymous said…
mule2 aku faham
pastu tak faham

the rate part;P
hawa said…
Begitukah?
Adil Akmal said…
faly.. amende average joe nih..?? perancang masa depan ker..?? tgk mcm menarik.. milionaire tuh.. meh la terang kat aku.. mn tau aku bleh follow ke.. huuhuu.. serius nih.. tolong ya..
hawa said…
weh.. mane kawan2 ko yg lain. Dah tak berblog ke. senyap seribu bahasa jek.. takkan majuk kot~

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat