pagi.

implikasi daripada political scene di Malaysia haritu, kita dapat tengok klci jatuh menjunam macam kita pulas kepala paip habis-habis pastu tak tutup2. pukul 2.58 bursa tutup sekejap, for the first time dalam sejarah sebab market dah down cecah 10% dalam masa beberapa jam.

bila bukak balik market rebound sampai semalam, tapi still tak kuat sangat.

winners: long term investor.

start invest. buy low sell high. warren buffet kata start early.

kalau anda start saving rm100 sebulan pada umur 25, dengan compunded interest 12% setahun, anda ada rm979,307 pada umur 65.

lu orang pikir la sendiri (nabil la pulak)

Comments

jabbar said…
http://filtuse.blogspot.com/
Jed Sulaiman said…
interest haram beb
Khalisa Ridzuan said…
aku soka nabil jugakk ;p
sha said…
haa saham aku pon jatuh merundum! gile kopak
hayad said…
ff, ko join wat fcpo ea?
Anonymous said…
hoi edit ko punye link, aku dah tuka tempat wordpress blog aku tu, dah jadi purwati.com.my/abduljabbar, hosting sendiri beb hahaha
faridfadhly said…
hayad, mane tau aku join fcpo a?

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat