rimbun dan redup kasihMu. Kau, tempatku berpayung.

Di manakah lagi dapat ku rebahkan rasa gundah ini.


waktu sekolah dulu, dalam sebulan at least ada sekali dia orang ada buat satu program dekat surau. biasanya dalam program tu dia orang akan kumpul ramai2, tutup lampu dan 'kepala' dia akan lead dengan zikir munajat dan nyanyi lagu ketuhanan. Di samping itu kepala dia juga akan 'basuh' dengan kata-kata menusuk sampai ramai jugak budak-budak yang nangis menginsafi dosa masing-masing. tapi gua dan kawan-kawan biasanya akan tido, sebab alang-alang dah tutup lampu, tido la kan?

hari ini setelah 8 tahun berlalu, gua miss saat itu.

selamat tahun baru.

hijrahkanlah diri ini

Comments

wan muliani said…
ahahha time skolah dulu pon aku tido...dah dasar kuat tido=p

pastu kalau dorang pasang kaset(dulu mane ade cd) sakaratul maut..aku mest tutup telinge...
giler ape suare pon aku dah gerun!nant aku nk mandi ade dorang nak teman???ahhaha

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat