skim ujrah PTPTN dengan kadar keuntungan 1% !


semalam aku sikit punya happy sebab permohonan 'ujrah' untuk PTPTN aku dah diluluskan!

lepastu aku tengok Letter Offer dia, amount financing dia jadi full balik!

siap ada charge tambahan dekat rm2k pulak tu!

kena bayar bulan2 potong gaji kat LHDN pulak tu!

kan ke menyusahkan tu!

pancing pakai 'islamic' dengan 1% pulak tu!

balance PTPTN aku tinggal 7k jela woi!

terus tak jadi aku accept skim ujrah tu!

kthxbai!

p/s: siapa yang tak pernah bayar ptptn walau sesen tu memang berbaloi untuk accept..tu pun kalau korang ada apply skim ujrah ni and lulus la. tapi still documents dia mintak banyak gila & charge dekat rm2k.

Comments

hawa said…
weh yeke. jadi full balik?? abeh tu die tak kira la yang kite da bayar tu? uhuu
fawwaznuha said…
yeke mcm tu? sebelum tukar ujrah tu ada bayar lagi so mungkin dia x kemaskini..kalau betullah dia full balik memang sah PTPTipu ..
bilalah nak hapus sistem riba ni
Anonymous said…
Once you view the target dissemble's key arrangement, you can procrastinate Texas judge 'em and ordered some of its variants. Texas Holdem is an leisurely engagement to learn, only troubling to master. The "mastering" role is the costly part, requiring consider and practice. This website offers lots of articles and tools to seize you started on the studying. You can technic all you poverty for the sake freed in online poker rooms.
Khalisa Ridzuan said…
ah.aku lupa nk apply ujrah2 ni.lagi la haram tatau.aku dgr je dr org.bile tgk byk sgt doc kene isi malas gile nk buat.lantakla situ tak abis2 byr pun.aku byr pun bukan byk.kdg 100 kdg 70 hahahaha stkt ni tak kene blacklist pn lg.ok la dr tak sedor diri tak byr2 kan ;p

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat