dan nikmat tuhan manakah yang kau dustakan?

tidur di rumah adalah 40x ganda lebih lazat dan enak berbanding di tempat lain.

pagi ini aku dikejutkan dengan bunyi ayam berkokok.
masih wujudkah ayam yang berkokok di waktu pagi sekarang ini?

bunyi ayam berkokok itu ialah bunyi telefon mak aku.
membuatkan hati kau menjadi sakit.
ini telah mengingatkan aku kepada kawan aku yang berasa dirinya kool kerana ringtone beliau ialah bunyik ayam remix.

ianya sama seperti ringtone mak aku tetapi lebih urban dengan bunyik ayam berkokok tersekat sekat.

kool sungguh.



mungkin anda semua boleh mengambil langkah berjaga2 selepas ini , kerana banyak perkara yang boleh anda fikir untuk memulakan hari anda .

mungkin perkara2 yang lebih indah daripada ayam berkokok versi remix.

Comments

ILynn Virgobiru said…
bgn pagi dgn mendengar ringtone awk call
Anonymous said…
ha ha ha. mulakan hari anda dengan secawan nescafe.
Amar B. said…
post yg agak cirit!
ILynn Virgobiru said…
haiiii
incik yg hensem ni telah di-tag oleh saya
Anonymous said…
ahahaha
bunyi ayam versi remix?
tak cool la..bunyi ayam versi dangdut inul la,br kool!
hahaha!
Sunan_Jati said…
wah.. ayam pun leh dangdut ka? deh.. heheheh!
Anonymous said…
pokpeh adelah org yg suke ade ringtone bunyi ayam dan ular..

sgt kool
faridfadhly said…
mula2 aku mmg x beharap arsengal menang..tapi time half time aku tgk cam ala2 mau menang je.

kecewa sungguh.

nasib baek ade insiden gadoh2 dan terry.

hilang sket kecewa ha ha.

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit