pada kamu tetap ____ walau berkali aku_____.

semalam aku ada pengalaman baru.

aku basuh seluar pendek kawan.

aku melakukan perbuatan ini adalah kerana...

ah tak naklah cerita kat korg.

aku juga telah gigih pulang ke rumah sebab seluar mamat tu dah tinggal pulak kat rumah aku.
bau dahla macam haram.
siap bertompok.

aku telah bawak si kacang balik rumah .dan mencarik seluar tu dah makan masa sejam.

tengah2 aku buat muka ketat aku sempat mengusha si kacang pakai telekung tgh sembayang dalam bilik aku.

hmm sejuk ati gua.

i sukeeeeeeee.

Comments

elza said…
kau tertinggal 1 ayat.

smbungan selepas sejuk ati gua-

aku mencari seluar pendek tu sambil nyanyi lagu 3 kupang.

i sukeeeeeeee.
ILynn Virgobiru said…
i maluuuuuuu
Amar B. said…
baik lagu 3 beruang.

weh, batek terpake basuh seluar tuh sendiri sebab die g pinjam seluar tuh n tercirit. *sigh. ko dah bape taun weh?
Anonymous said…
ergh...apekah?biar benar apa yg dikata amar? =P

hoho! batek mengintai!!!
sukeeeeenyeee dia =P
Jarri said…
tercirit?
faridfadhly said…
ape tetibe ade cerita aku tercirit lak nih?

cirt tol aa...
akirasuri said…
ha ha ha.
tercirit?

-wey!jgn jeles, tahun ni dpt angpau byk!ha ha ha-
Gua said…
batek goyang ngan abang m**

dah a awek die bagi

batek gemuk

i lykeeeee
13may said…
hahha:D
Adam Mohd Juni said…
tuan punye suar benci ko.die kate mate ko slalu "tersasar" ime kuliah.

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat