mari berkenalan dengan kawan saya.

aku ada seorang kawan.
nama beliau ialah ronaldinho gaucho.

hari itu , beliau kelihatan sangat sedih.

jadi aku bertanya,

"ronaldinho , mengapa kamu bersedih?"

beliau menjawab.
"mereka mula mengkritik permainan saya selepas kami tewas ke tangan liverpool , mereka juga memberi gelaran 'fat boy' kepada saya , lihat ini"

(sambil memberi akhbar yang menunjukkan gambar beliau yang gemuk)

aku turut menumpang sedih dengan mamat tu.

kelmarin ronaldinho telah membuat skill skill samba dan barcelona menang besar.

dan aku lihat ronaldinho telah senyum kembali.
aku sempat mengusha paper kosmo hari ini , dan terjumpa satu headline

BADAN RONALDINHO BEROTOT

oh!

Comments

Khalisa Ridzuan said…
aah..ade ke kata ronaldinho buncit..
padan muka liverpool =P

~buncit itu menawan~
akirasuri said…
ha ha ha ronaldinho yang bulat atau kau yang makin bulat?
13may said…
suka tengok gigi ronaldinho:B
Amar B. said…
seyum kembali? bukan die sentiase senyum ke?
Anonymous said…
tu la penangan liverpool..

hmm(nada riak)
Najwan Halimi said…
senyuman dia menawan..~

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun