combien tu m'aimes?



akhir akhir ini aku dah tak ada mood untuk online.
adalah beberapa kali layan ym.

mungkin sebab tak ada benda lain yang aku nak surf selain goonernews, soccernet dan neraka.

atau mungkin aku penat menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar.
aku belajar dengan pakcik-pakcik.
dan pak arab.

petang itu aku minum dengan classmate aku bernama thomas , mamat yang berasal dari paris.
memandangkan mamat ni french dan masih muda remaja aku mula bukak topik pasal bola dengan dia.

"which football club u support in paris?"
"PSG?"
"i like henry he's my idol"
"im an arsenal fan"

dia tak menjawab soalan2 bola yang bertubi2 dari aku.

di sini dapat disimpulkan bahawa topik bola tidak boleh digunakan sebagai medium berborak kepada semua orang.

atau mungkin french tidak akan bercerita mengenai bola dengan bangsa asing.

thomas tanya,

"what kind of drink is that?" sambil tunjuk milo ais aku.

"milo..err...chocolate" aku kata.

"ive never seen people drink hot chocolate with ice before" jawab thomas ala2 jijik dengan minuman aku.

err..atau mungkin jijik dengan aku.

chow!

ha,masa aku dekat mekah satu ketika dulu,aku pernah berborak pasal bola panjang lebar dengan mamat turki yang aku jumpa di kedai makan.

hidup mamat turki!

hidup tuncay dan fenerbahce!

hidup orang yang search ni!

Comments

ILynn Virgobiru said…
xde mood nk online sbb ku tidak melayanmu kah?
Anonymous said…
haha aku tau tuncay player fav ikan, klu fm mesti beli tuncay
Gua said…
cool do tuncay dalam fm laa..

perghh kau dh beborak dalam bi dan bkawan ngan omputeh..
urban psni ke kelab plak
ILynn Virgobiru said…
ikan, jgn ajar batek yg tidak2.
Adam Mohd Juni said…
tah kan. mari mgamalkan gaya hidup timur leste
faridfadhly said…
tuncay dah pon berhijrah ke boro..
J'ai pense que vous avez parler en Francais~
[I thought you knew how to speak French..]

:)
Jed Sulaiman said…
tuncay mahal+sayur (dlm FM dan juga luar FM)...

angkat luka modric beb.. set training high utk tactics, ball ctrl,shooting, attacking, set-piece n aerobic. strength - medium n defending - light.

2 tahun pastu gerrard, lampard, fabregas pe sume jd sayur xley lwn modric. 1.8 juta masa beli. 2 tahun pastu harga terus jd 20 juta. pe cite?

aku senanye nak belagak aku terer main FM. pakai pompey pun boleh menang semua trophy. aku igt nak jd coach myteam la.
13may said…
mak aii...panjang entri nih...
ni dah lain mcm tadak mood nih...

hahha
Jed Sulaiman said…
aiseh aku baru perasan ayat last kau tu...

macam fantasi kau je batek
Khalisa Ridzuan said…
rase keji citer psl bola tp tak dilayan kan?hahaha ;p
Khalisa Ridzuan said…
rase keji citer psl bola tp tak dilayan kan?hahaha ;p
Anonymous said…
ha?xde kelass?

group diskusi la sepammmm

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit