gua lapar beb.

pada malam itu, meeting di bandar sri permaisuri berakhir pada pukul 9.

masa hendak pulang aku lihat orang ramai berpusu pusu menyerbu sebuah warung.

aku tengok warung tu jual nasik lemak dan macam2 lauk.

aku tanya, "apa special bang?"

"nasik lemak ayam dara..ayam single lagi takde anak"

"ok bagi satu" , jawab aku dengan nada seorang pelahap.
boleh tahan harga dia.

sampai sekarang aku kempunan ayam dara....dara lagi beb...nyum nyum...

oh dalam perjalanan pulang aku dengar lagu yang paling best dalam dunia,nyanyian ahli fikir rasanya.

2 kali 5 sepuluh
5 kali 2 sepuluh
8 campur 2 sepuluh
2 campur 8 sepuluh
sama pandai sama bodoh

quack quack quack quack.

ok chow.

Comments

ILynn Virgobiru said…
suke la tu dpt ayam dara
geli jek dgr awk tulis cmtu
Adam Mohd Juni said…
SORRY AA, LAGU MANA HANTU LAGI LAYAN.
Gua said…
lagu tu mcm jahanam bole tak..

ayam dara ni ayam x penah betelur ke
Unknown said…
ayam dara ek? hahaha..
ILynn Virgobiru said…
ayaym dara la...maknenye ayam yg tak penahhhh...errr...buat
hahahhahaha
budus!(aku ckp kat diri sendiri ye)
Khalisa Ridzuan said…
kau ni batek,keji.hahahah ;p
joking.
aku di seremban.heh ;p

layan naan cheese+tandoori ah, br cool.hahah
13may said…
mana dia tau ayam dara????
Amar B. said…
kau sakit ape?
Anonymous said…
haah aku pun nak tanya mana dia tau ayam dara? =P

apa beza rasa ayam dara dgn ayam tak dara??

apa2 pun, ayam menopouse lagi sedap buat rendang ayam
ILynn Virgobiru said…
ahahahhahah
amar, die rindu kat aku tuuuuuu

tak dpt jumpa anak dara (ehem2..smbil pointing2 kat diri sendirik), dpt ayam dara pon jadilahhh!!!
WAHAHHAHAHHAHAHAH
=P

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun