dan jamban manakah akan kau gunakan

dah lama aku tak jenguk blog ini.

aku tak tau nak tulis apa tapi kamonlah , ini kan blog.

bila tak tau apa nak tulis , kita boleh letak gambar.
atau lirik lagu.
atau lagu.
atau video.
atau copy paste kan apa yang anda jumpa di internet.
atau yang paling keji antara semua - celebrity look alike.

orang melayu ramai dah perasan muka dia macam brad pitt atau chad michael murray.
atau david beckham.

aku rasa kalau david beckham main benda tu pon muka dia tak sama dengan david beckham.

ok setelah memikir beberapa idea apa nak letak kat sini sebab tak ada apa nak tulis,
di sini aku letak gambar rekaan jamban terbaru yang dah mula diletakkan di Houston.
layann zasss..

..nampak gempak je kan jamban ni dari luar..
camana pulak dari dalam?

ya...dinding jamban ini diperbuat dari one way glass..dari luar cermin..dari dalam kita boleh tengok orang kat luar...feel bukan??

ada brani?

Comments

Adam Mohd Juni said…
gaye penulisan lu mmg terpengaruh ngan neraka la
daa said…
ko kn telibat dgn development,slamba anta prposal pasal jamban nih kt goverment mlaysia,dorang luluskan ke x...*hah
Khalisa Ridzuan said…
kalau berani kau buat la dlu,aku nk tgk.hahah!
13may said…
perghhh!!!
ILynn Virgobiru said…
aku dh penah try
feel siottt

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat