say hello to the new #8 gunner.

kira-kira setahun yang lalu,

saya telah menghadiahkan sebiji kamera DSLR kepada dia.

saya hadiahkan kamera tu sebab konon2 ia akan menjadi aset untuk dia mengembangkan bakat dalam fotografi.

masa terus berlalu dan kini jadual dia dah penuh dengan tempahan2.

dia juga sudah menjadi semakin sombong dan 'ek' dengan saya.

kesian saya, saya ingat saya nak ungkit balikla pasal kamera tu.
cam busut kan perangai saya ni?

okla, kalau nak pakai photographer ke ape calling2la dia ye.

sekian.

(iklan ini dipaksa ditaja oleh virgobiru fotopages)

Comments

Zaini said…
haha.kire invesment gk tu pe.haha.
faridfadhly said…
This comment has been removed by the author.
ILynn Virgobiru said…
tak baik tau awk ckp cmtuuuu
org tak ek ponnnn

slambe membuang tohmahan sebegini kepada tunang sendiri

lepas ni xmo blanje lagi
bye bye

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun