dreamer

kampung dato harun tu bapak kau punye ke? dia tanya.

aku jawab, dalam malaysia ni ade dua orang je nama harun, bapak aku yang lagi satu.

develop satu township atau taman perumahan yang dinamakan sempena nama aku will always be my biggest dream.

taman tun dr farid.

kalau main cash flow 101, aku akan pilih dream untuk bina business school kanak-kanak yang ada their own stock market managed by school's admin.

mesti gambar aku terpampang dekat hall.

kalau nak bagi contoh terdekat, masa zaman aku budak-budak dulu, bapak aku ada kawan nama dato rashid. bini dia nama datin rashidah. memang perfect couple la nama rashid & rashidah. datin rashidah ni dulu sama-sama bukak kedai florist dengan mak aku. dato rashid ni pulak developer, masa zaman tu dia develop satu taman dekat seremban dan taman tu dinamakan sempena nama bini dia.

salah seorang partner dalam project tu pulak memang buat music production, dan atas sebab-sebab tertentu, diorang kena buat satu lagu untuk project tu.

tak lama lepas tu, aku bukak radio, aku dengar sebuah kumpulan rock agung tengah nyanyi lagu hit bertajuk "Taman Rashidah Utama".

peh!

Comments

Khalisa Ridzuan said…
Lagu tu Wings nyanyi.Aku suka lagu tu.kakaka
Taman Rashidah Utama tu aku tau.Tapi bukan Taman Rashibah ke?hahahah

Ade2 je citer kau.
faridfadhly said…
taman rashibah indah ke?

rashidah utama kat senawang tu beb
BudAk hijAu said…
hahahaha...dasat!!
Anonymous said…
taman rashidah utama. aku kalau lalu situ everytime nak pergi rumah ko kat paroi tu (ikut tol senawang), mmg aku menyanyi lagu wings tu la.

ko jangan lupa aku dapat cashflow 101 punye dream haritu hahahaha. weekend pes jom. kaki aku sakit lagi la, squash xleh do...huhu..
Anonymous said…
Uit, betul ke ko cite ni? taman rashidah utama. hehe..
ladysue said…
i used to live there...the song is sth like how the houses there mcm batu nisan kan? seketul2 ngahaha
faridfadhly said…
budak hijau pegi maskara nampak..

hawa, nampak cam main-main ke cite aku ni. nanti aku ingat nak buat 'taman si kacang'. pastu suruh ahli fiqir nyanyi. peh.

suraya, kalau ada orang tanya duduk mana, bolehla jawab " kattaman rashidah utama yang dalam lagu wings tu.."

jabbar, weekend ni kita pergi seminar, balik tu lepak mandi laut ade bran?
Anonymous said…
pergh mandi laut, tak agak2. boleh je. haha. jangan lupa angkat cashflow 101 dari mok. aku dah pesan kat die suh die tinggalkan bende tu kat ko
ILynn Virgobiru said…
kalo nk gi mandi laut pun tggu la aku!!

jabbar..aku nk wat outdoor shoot (aku n batek) kat melaka one day..pstu mlm tu nk makan seafood
amcm? ok ak?

p/s: nama taman si kacang tu kiut
nak nak! =P
Anonymous said…
boleh je, selambe, byk tempat best utk outdoor shoot hehe..
Gua said…
mandi laut?

nak folo oi

seminar oleh kevin zahri tu ke yg korg pg?

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit