walimah.

hukum menghadiri walimah atau perkahwinan adalah wajib, sama ada kau dapat kad atau tak dapat kad. hukum kad ni aku tak tau siapa yang cipta.

last weekend aku pergi dua wedding budak sekolah, yang dua-dua aku tak rapat.

satu wedding penuh dengan kawan-kawan sekolah, dan satu lagi tak ada langsung kawan sekolah yang datang.

kepada adham dan khuzaili, kalau kau dah jadi menteri 20 tahun dari sekarang, at least bila aku datang jumpa kau nanti, kau ingat aku ada datang wedding kau.

selamat pengantin baru, dude.

Comments

Zaini said…
"..kau orang berniaga, kenala pergi..mingle among the crowd"

"..*dahi berkerut*..ni takde baju batik ke? *lagi berkerut* dahla dahla. masuk. dah lambat dah ni"


legendary..wait for it..dary.
Anonymous said…
di tengah2 dua dua wedding tu, cashflow jugaklah yang terbaek! truck driver yg malang, 3 nyawa, dan misteri the market tak kena2, disusuli truck driver skali lagi malang dan akhirnya charity sgt vital dalam mencapai impian
BudAk hijAu said…
selamat berkahwen jugak!hehehehe..
Anonymous said…
Aku letak link ko dalam blog aku, dengan tajuk latest entry. Nampak Walimah, cepat2 aku bukak blog ko. Aku ingat ko nak langkah bendul dari aku. Cehhh..
ILynn Virgobiru said…
mok -> perbualan ko hampir2 sejibik dgn perbualan batek ngan bapak die
(terutama masa tanye takde baju batik ke?) hahaha

anyway it's legend...wait for it...dary!
;)

hawa -> aku skrg ni adalah org yg plg lambat berkahwin. sbb semua yg tunang lepas aku...semua nak kahwin sebelum aku. how about that... heheheh
Anonymous said…
ilynn. aku konpem kahwin lepas ko ngan batek kahwin . at least ko lg awal dari aku
Anonymous said…
The Scums 0 - 0 Arsenal

Boo Eboue! Again!
faridfadhly said…
eboue memang sampah. aku ingat nak suruh wan jamak import dia main ns naza.
Anonymous said…
oke aku ingt insyaAllah :)

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun