hari wilayah.

hari ini, wilayah persekutuan putrajaya, cuti.

tapi aku kena siap lagi awal dari biasa. pukul 8 dah jalan pergi ke seremban. kena jumpa pegawai kat PTG seremban ada isu geran tanah.

pegawai tu kata, "muda-muda lagi dah jadi pengarah. ada tanah. baguslah dah takeover business father you."

"saya kuli je", jawapan standard aku.

bukan semua anak nak kerja dengan father dia, dia jawab.

"you tau anak dato' isa (bukan isa samad, kebetulan aku memang kenal dato' isa ni, seremban is a small place), anak dia tak nak kerja dengan father dia. dia sekarang buat modelling. ada jugak offer berlakon sikit-sikit"

aku kata, dalam hati, nasib baik muka aku tak hensem. badan tak tough. kalau tak berlakon drama rtm la agaknya aku sekarang.

Comments

Zaini said…
"aku kata, dalam hati, nasib baik muka aku tak hensem. badan tak tough. kalau tak berlakon drama rtm la agaknya aku sekarang. "

PURIMAKK CIRITTT!!!!
BudAk hijAu said…
hahahahahahahaha...gilo prasaan!
faridfadhly said…
jeles la tu.
Unknown said…
poyo sial tulisan russia
Anonymous said…
ko jangan perasaan boleh x? sbbnya ko tu x cukup tinggi ler....hehehe

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun