back to the future

sebagai seorang trader saham yang 'baru nak up', aku selalu berangan yang aku boleh pergi ke masa yang lepas. travel through time. 30 minit yang lepas pun jadilah. kadang-kadang 30 minit boleh buat aku miss profit sebanyak RM750.

dan kalau aku boleh buat macam tu, apa yang perlu aku buat hanya sms diri aku sendiri. tak payah sms panjang-panjang, "buy now" pun jadilah.

pagi tadi aku dapat satu sms misteri. unknown number. dia sms aku satu harga. aku check online, memang betul harga yang dia sebut tu.

siapakah orang itu? kenapa dia sms aku? adakah angan-angan aku selama ni jadi realiti? betulkah sms tu dihantar oleh future me? patutkah aku gamble untuk beli?

saspen kan?

bersambung..

Comments

Anonymous said…
hi,can we exchange our banner,if u done have banner i still can postyur link,please let me know after it done.thank
ILynn Virgobiru said…
mcm nk tulis spoiler je...
hmm....
bole la ehh?
Anonymous said…
makin kreatif. menarik. teruskan.

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat