oh! oh!


petang itu mereka semua bergembira.seperti biasa.

aku nampak diorang semua enjoy betul exam dah habis.
aku pun enjoy jugak.
maklumlah lepas ni dah tak ada exam lagi.
mungkin semua orang dah kerja lepas ni.
lepastu dah tak bolela nak enjoy2* dah..
lepastu dah tak selalu jumpa dah.
lepastu kalau jumpa pun kadang2 je.
lepastu kalau jumpe pun..aa..macam tu jela..
lepastu...aaa...lepastu...

petang itu mereka semua bergembira.seperti biasa.


p/s=enjoy di atas merujuk kepada aktiviti bermain k****** kawan dan usha ******* kawan dan perkara perkara keji yang lain.tak ada gaya nak dpt ijazah lgsg.

Comments

Anonymous said…
oh oh batek cacat la kau ni.
ye..semua yg kau ckp tu semua nye benar belaka.tiada yang benar melainkan yang benar belaka.sob.sob

ptg ni aku suke tp suke mcm shit je.=(
ILynn Virgobiru said…
gambar yg saya amik dpt publisiti
hehe
Anonymous said…
kau jgn lupa permainan 3t tu..nak gamba futsal skai leh..
Khalisa Ridzuan said…
hijau jugak pic ini
lalalalalala..

~aku chenta UKM =P
Amar B. said…
apelagi, amalkan care hidup LI, blogging ketika berjauhan... TTTKA time to totally kick ASS!!
Unknown said…
sempoi gak gmbar ni diambil..
Unknown said…
HAI..SAYA ZUL KAPAN.

AZZAM KIRIM SALAM.
13may said…
hoh!
faridfadhly said…
apehal lak tetibe kau suke ukm lak ni lisa oi
Khalisa Ridzuan said…
sukati aku la batekkkkkkkk...
aku mmg suka UKM...~ngeeeeeee heeee=D

hanya yg memahami sj yg tau.lalalala=P
akirasuri said…
ukm tempat aku bercanda di zaman muda-muda :)

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit