oh.

si kacang berasa sangat tension dengan exam dan final projectnya.
aku suruh dia buat slow2 tapi dia ckp "susah" dan "tak boleh".
aku kata kita harus percaya yg kita boleh buat.
aku kasi dia satu cerita :

ada seekor makhluk yang hodoh.bernama yoda.
yoda menghabiskan beribu-ribu tahun untuk melatih seseorang menjadi pahlawan.

dan seorang pahlawan haruslah dilatih sejak dari kecil.

berbeza dengan seorang bernama luke ,dia dilatih semasa dewasa.

ini mendatangkan beberapa masalah kepada yoda untuh melatih beliau.

yoda bertanya kembali kepada luke , adakah anda benar2 ingin menjadi pahlwan jedi?

luke : i try.
yoda: try not.do or do not.there is no try.

yoda kemudiannya menunjukkan ke-power-an beliau.

luke: i cant believe it.
yoda: that's why you fail.


kesimpulan: janganlah masuk ajaran sesat jedi.

Comments

Khalisa Ridzuan said…
status aku = status ilynn
tp ilyn bernasib baik ada org support dia n bg cerita karut marut ni.hahah

~berdua lebih baik~

maaf,aku dlm mood gatal,but ilyn dont worry,aku tak gtl dgn batek.hahaha!
Gua said…
uishh..org seni sial..igt org buat klaka hambar je
Anonymous said…
untuk buah hati FF
huhu. illyn. berusahalah. boleh punya ;) bila kena hantar? girl power rite :)

berusahalah!!
ILynn Virgobiru said…
akirasuri..time kasih!!!
chayok2!

FF,mmg kt same2 memerlukan kan?
ngeee~
faridfadhly said…
dah2 jom kite ke wayang.
13may said…
oit! aku ikut..jadi bodigad:D

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat