semalam aku main permainan teka movie

jika orang bertanya, watak apa yg paling aku suka

aku akan jawab pak atan dan mak inom

pak atan dan mak inom ialah sepasang suami isteri yang bahagia.

(rabun)
mak inom: "makcik dah tak bagi lagi dah pakcik kamu ni makan sebarang..semua nak kena jaga.

husin: "yela kan..makan semua nak kena control"

pak atan: "queen control"
(sepet)
"i dengar orked dah ada boyfriend"

"ha ah..dengan budak cina."

"hah..budak betina? pengkid?"

"bukanla..budak cina..cina.."

"mana u tau ni"

"yam bgtau i"

"apasal dia bagitau yam..tak bagitau u"

"thats the way she tell me without telling me lah."

(gubra)
"i takutla kalau u mati..mesti i merana"

"i lebih suka kalau u yg mati dulu"

"hah?"

"biar i merana..jgn u yg merana"

pada penutup filem mukhsin , akhirnya aku dapat saksikan kemunculan pak atan dan mak inom yang sebenar , menyanyikan lagu hujan.
sungguh menyentuh perasaan gwe.

oh ya semalam ada member aku datang melawat bilik dengan membawa buah tangan.
dia bawak selesema.
dan harini aku dah berjangkit.
cantieeeek.

p/s=kalau datang melawat kawan bawaklah buah tangan.

Comments

Anonymous said…
pmaenan teka teka muvie dimenangi aliq dgn soalan cicakman die..


rock uuuuu!!1
ILynn Virgobiru said…
intro dh cantiiittttt
igt nk cite psl gue
rupenye bkn
keciwaaaaaaa
=P
faizal said…
haha... buah tgn yg lumayan tu :P
koni byk betoi idea nk buat org tgelak sorg2!
Anonymous said…
tak paham langsung permainan teka movie kau.abstrak.tergaru garu kepala aku nak paham tambah2 di musim exam ni.haihhh.. =P
faridfadhly said…
ape yg aku tulis kat atas tu xde kaitan pun dengan permainan tu.

dah2 jom kite ke dewan exam.
Anonymous said…
tahniah! ha ha ha.

gd lux!
Amar B. said…
"eh ok ke rimbabara? nape tak tukar name orang ptuih je? Poison ke, Asia, Cinderella, Handy Black. Rock Uuu!!"

p/s: amende ko nih lisa, sume mende nk abstrak.

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat