aku kagum tengok setengah-setengah orang yang PR punyalah bagus terutama bila mereka melobi.


aku pernah hantar kasut futsal aku kat depan cimb bangi, pakcik tukang kasut tu orang panggil sabaruddin tukang kasut. umur dia aku rasa dah masuk 50. pakai baju kemeja, kepala pakai headband. macam pemain basketball kat amareka.masa aku hantar kasut tu dia mintak no handphone. aku bagi. petang tu dia sms; "kasut anda sudah siap, sila ambil".

malam itu aku main futsal buat skill ronaldinho passing bola sambil pandang luar.

teknik aidil zafuan tackle rita pun aku buat.

keesokan harinya aku mendapat sms daripada sabarudin tukang kasut lagi,

triing.

"macamana kasut tu, ok tak?"

sumpah kalau kasut aku koyak aku carik dia.

Comments

ILynn Virgobiru said…
fuh
mmg marveles!
Khalisa Ridzuan said…
cool gile batek.

uh bab aidil n rita tu.umph!
wartawan sinar harian stop dpn umah aku dan tye mak aku:

"mkcik,coral heights mana?"
"terus taman atas,knp ye?"
"ni psl rita n aidil la ni"

oooooooooooooo...knp mak aku tak masuk paper skali kerana sumbangkan info?hahahahahhaha

sj gedik nk menaip di sini ;p
Khalisa Ridzuan said…
batek, kau harus bangga sekali aku masuk blog kau terus khatamkan entry2 yg terlepas baca.*Sengih2 di dlm office smbil jeling2 bos lalu ke tak*

ilyn,u too.aku khatamkan dr mana terlepas smpai terkini.

*big clap*

cik kak, batek, ape lg hulur2 ah coins ;p
BudAk hijAu said…
sungguh terharu aku dgn uncle 2..

bak mai no tepon die...

ngorat kot!! hahahahah...
faridfadhly said…
pergila skodeng mamat tu, dia bawak honda city kan
Anonymous said…
kerana itulah si sabarudin tukang kasut nih boleh pakai honda city :)
tengoklah PR dia....

*abin*
Anonymous said…
klu kasut ko koyak pegi la beli lain mcm la ko x de duit...

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit