arshav in?




arshavin transfer saga adalah sangat memenatkan, menimbulkan sindrom sukar tidur untuk beberapa malam, dan menyebabkan aku lebih mudah untuk bangun subuh.

dan oleh kerana mahukan update yang terkini, aku terpaksa belajar bahasa russia. baru boleh dapat update dari website-website russia. website bahasa russia memang mencabar, sebab dahla abjad greek memang boleh merabunkan mata, lepastu banyak sangat iklan-iklan perempuan seksi. website akhbar arus perdana pun still banyak. kalau setakat web ala-ala ohbulan takdela aku heran sangat. tercabar beb.

fenomena ini juga menyebabkan aku dah obses dengan character2 greek dan nama dalam profile aku dah ditukar kepada abjad greek, фαрίδ фαδλι

macam kool je buat camtu. 

Аршавин!



 

Comments

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat