bab 3 : mimpi dan alamat

semalam gua jumpe antu.
gua tanye hantu tu...

"kau ni mmg betul2 ade ke ni? ke aku mimpi je ni?"

hantu tu cakap kat aku..."this is real dude"
aku tak ingat die cakap apa sebenarnya..main type je tu..

pastu aku jalan2 lagi..terjumpa la pulak dengan kawan gua iaitu ah cong.
tiba2 ah cong cakap kat gua bahawa exam gua mantap...4 flat tuuu.

gua tanye ah cong...
"kau biar bena woi..sekali aku mimpi je ni.."

ah cong bagitau yang ini bukan mimpi..

disebabkan gua tak puas hati gua tanye lagi skali.
"ni bukan mimpi kan?"

...lepas tu aku terjaga...mimpi rupanya.
cirittttttokompostrakosotosss

Comments

Gua said…
apahal aku xtau pon mimpi kau nih...
gilala..

kau katne?]
pulanglaa...
Khalisa Ridzuan said…
wah.dh abes viva?
dpt keje dh?
spt biase,kau mmg abstrak..
hahaha..ciritsss ah =P
daa said…
gile ah!...
patut aa aku tejaga ko da kat depan com aku...
(xde kaitan pun ngan mimpi ko)
ILynn Virgobiru said…
kalo mcm tu nnt ms kt honeymoon org demand nk g umrah skali k
lg takde kaitan dgn mimpi awk
akirasuri said…
wah! dah cerita pasal honeymoon :D

saya makin terbau-bau nasi minyak ni ;)
Students saya senang² je dapat 4 flat.
Tak payah mimpi, memang kenyataan.
[4 flat as in 4 per 100!!]
hhihihihihi..
13may said…
woit! hang cerita hapa nih???

hahha:D
faridfadhly said…
memang tak ada katan dengan mimpi aku tuh..
Amar B. said…
prejudis terhadap mimpi...

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat