takziah

aku berasa sangat sedih
dan kecewa
dan bengang

sebab seorang kawan aku baru sahaja menghembuskan nafas terakhir.
takziah kepada john locke..
yang meninggal dunia pada lost season 3 episode 20..

tamat sudah watak yang aku agung agungkan selama ini...

john telah dibunuh oleh ben dalam perjalanan pulang dari berjumpa jacob , orang yang paling berkuasa di pulau itu.

"Well, I guess there's
a first time for everything."

-john kepada ben , selepas ben memberitahu tiada sesiapa yang boleh berjumpa jacob selain dirinya.

bye bye john locke.

Comments

Khalisa Ridzuan said…
siut punye batek...huh..

ape2pun happy besday.kau dh tuam =P
13may said…
ceh!!

ape2pun happy besday...
ILynn Virgobiru said…
aper lah
mengagungkan john locke
diriku bgmn?
Unknown said…
takziah..heh!

b'day ko yek?

slamat pnjg umur dn smoga dpt zuriat yg cmerlang..! hehhee..
Anonymous said…
bday 13 May ka?
Happy Belated Birthday, ehh..
Semoga dipanjang kan umur dan dimurahkan rezeki..
Bukan macam John tu..
Nashrex said…
aku lyn heroes ngan pbreak je. lain malash.
hoho
faridfadhly said…
thanks lah sebab wish birthday gua.

meh gua belanje meh meh.

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun