tahyul

mak aku adalah seorang wanita pesimis yang gemar kepada benda benda tahyul.
mak aku suka layan member dia yang suka menurun.

hari itu member dia menurun..dan bagitau mak aku yang adik aku kena kawin dengan anak no3.
dan mak aku suruh adik aku carik balak anak ke-3 keesokan harinya.

aku cakap,
"die kene putus cinta 5 kali dulu , baru boleh jumpa anak no3 tu"

mak aku , "apasal kau cakap mcm tu"

aku bagitau yang aku boleh menurun jugak.
tapi malangnya mak aku tak layan.

atau mungkin aku patut tukar ayat awal aku tadi kepada:
mak aku percaya kepada benda2 tahyul kawan dia yang menurun tu bagitau sahaja.

selamat hari ibu mak.(tahun ini aku lupa nak wish dekat dia)

p/s;
adakah muka aku sama seperti asyraf sinclair?

Comments

Khalisa Ridzuan said…
batek menurun kan utk aku plak!
hahahah..

kau mcm ashraff sinclair?
oh TIDAKLAHHH...!!
ILynn Virgobiru said…
kalo cmtu akulah awek asyraf sinclair tu
oh-vary said…
"adakah muka aku sama seperti asyraf sinclair?"

jawapan: tidap sama sekali.

tapi muka batek macam pelakon drama tv1 and tv2. tadek pelakon spesifik. cume muka sesuai jadi hero drama melayu rtm.
Unknown said…
ko pun pndai menurun gak?
Oh, ingat FF yang mcm awek asyraf sinclair.
Hihihihihihi..

Ms3 bakat munurun tangga ada laa..
Amar B. said…
TAK!
Tahniah dapat Masters.
Pastu PhD pulak?
Aminnnnnn~
daa said…
asalkan ko bahgie batek...
amin....

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat