hantu? mana hantu?

oleh kerana kami terpaksa melepak kat ukm ni tanpa hala tuju untuk beberapa minggu lagi...

maka malam itu...

kami telah membuat satu program kembara amal.

atau nama tidak rasminya merayau di dalam U berjalan kaki di sepertiga malam.

dulu2 pun cikgu aku selalu galakkan kita orang buat macam ni.

tapi tu beribadah di sepertiga malam la, bukan merayau-rayau.

dalam ramai2 , aku yang paling goyang..sebab setiap tempat yang kitorg jalan adeje cerita dia..

seram tuuu...

tapi aku rasa kalau orang lain nampak kitorg , diorg igt kitorg hantu..

di bawah ini ialah hasil penemuan entiti yang tiba tiba muncul sebelah aku dalam gambar aku malam itu.
seram kan..kan...kelihatan makhluk halus itu tersenyum ke arah kamera...jangan biarkan hidup anda diselubingi.....misterii....

Comments

Gua said…
rupa seperti iblis....
faridfadhly said…
sape..aku ke makhluk ghaib tu?
akirasuri said…
oh di sini juga ada entiti. ha ha ha.

nah gula-gula sebijik. jangan takut-takut ek budak :))
Unknown said…
hahaha..mmg ada gaya pun..

tu tak termasuk hantu yg ketiga..ko nk tau sapa?

aku...hahaha! ngeri, beb!
Anonymous said…
eleh itu gambar lama dah.siang plak tu.kata jalan malam2.

ergh..sungguh ngeri makhluk sebelah kau itu.
kejinya kau batek..pedajal member sendiri..hahaha!
Amar B. said…
c*bai kau
faridfadhly said…
err..alamak

apesal kau marah amar?
tak faham...
ILynn Virgobiru said…
lepas tu ade tarikh kat ctu kan
kalo ye pon...buang laaa date tuuuuu
13may said…
hehhe...hantu betoi!!!
Unknown said…
ye..ye..dah hapdet..dah hapdet..

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit