23 disember

aku tak ada apa-apa yang boleh aku janjikan untuk engkau.

apa yang boleh aku kata, aku mahu kahwini engkau.

aku mahu kau yang halal, aku mahu jadi orang yang lebih 'hidup'.
aku mahu jalan yang lurus, aku harap jalan hidupku akan lebih terang bila dengan engkau.

aku ingin bawa kau pergi haji, agar tuhan boleh ajar aku kenapa aku hidup dalam dunia ini.
apa yang harus aku buat, apa yang harus kau buat, apa yang perlu kita buat.

aku harap pintu rezeki akan terbuka lebih luas bila aku dengan engkau, akaun kita akan menjadi lebih besar dan kuat bila bersama, aku boleh guna kelebihan engkau dan engkau boleh guna kelebihan aku.

aku harap dosa-dosa aku akan diampunkan.

selamat hari ulangtahun pertunangan, ili liyana.



dan segala yang ku ada
ku berikan semua
untuk dirimu saja

ku mahu dirimu
bahagia untuk selamanya
biar sampai syurga
aku menunggu cinta darimu
agar ku sempurna

sampai syurga ku menunggu
sampai syurga ku cintamu
hanya kamu

Comments

ILynn Virgobiru said…
thanks syg!
org terharu gilerrrrr and i wish the same for us both!
<3
*SiRibenMerah said…
selamat ulangtahun pertunangan Illyn n FF.. happy always =)
Anonymous said…
fuh..selamat ulang tahun pertunangan to both of u!
ainnurrahela said…
*jeles*
Anonymous said…
selamat2..

moga murah rezeki...
:: cik ANA:: said…
tahniah. menangis la awek2 kat lua sane.. jgn ade yg bunuh diri sudah
Anonymous said…
betul la tu ana, aku baru je nak usha...

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat