harini bukan kerja ke? apesal semua macam mood-mood cuti je ni

pagi tadi aku dikejutkan dengan berita steven gerrard kena masuk jel.

kalau aku jadi wartawan kosmo, kompom esok aku letak headline "gerrard terjerat".

baru aku nak sms kat budak2 liverfool, aku tengok gerrard dah kena lepas. potong betul.

nak kata dia main untuk team polis kat liga perdana tu tak pulak. kalau dia main team polis yela bole lepas.

aku syak mamat yang lepaskan dia tu mesti liverfool punya fan.

kalau joey barton ke, azizul kamaludin ke ching hong aik ke kompom tak lepas punya.

ta

Comments

Zaini said…
"gerrard terjerat"

cilakak lu.

haha.
ILynn Virgobiru said…
haaa???
btol ke
xtau pun
confirm awk pg2 je bukak chenel bola
Ajami Hashim said…
hepi nu yer bro! ;-)
fadz said…
epi new year!
Anonymous said…
haha.

Aston Villa! go go go!

Pakdi
Anfield

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat