harimau malaya

"sampai bila nak jadi macam ni",  bincang 4 orang jantan tegar berkenaan dengan pasukan bolasepak tanah air mereka.

"Malaysian football should go private"

ketika itu aku cuma terbayang bagaimana agaknya kalau ak
u di tempat goalkeeper malaysia selepas vietnam menjaringkan goal ke-3 dan tidak diturunkan untuk game bertemu thailand.

adakah aku juga akan menangis di padang sambil menutup muka dengan glove?

"syed adney main lagila aku tak berharap...tapi dia hensem. adik syarifah sofea tu dia tu", sambung aku.

perbualan jantan-jantan bersemangat patriotik akhirnya bertukar topik kepada syarifah sofea, lisa surihani memakai baju nipis, lana nodin bukan pamela malaysia dll.

bak kat mokhzaini; what one man can do?

sekian.

Comments

Jed Sulaiman said…
Gol ke-3 vietnam memang terbaik.

Aku sedaya upaya utk try bolos gol macam tu, tapi cuma adney dan kucszak saja yang mampu buat macam tu.
ILynn Virgobiru said…
shit
ni perbualan lelaki!
Unknown said…
lana nodin bukan pamela anderson .. lol ... jauh dah terpesong dr topik bola ni batek ...
Zaini said…
tapi kalau bagi gambar macam ni dan ni mungkin boleh consider lagi kut.

tapi kalau yang ni.

memang out.
said…
awww syed adney is the cutest. i so frigging love him ;D

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat