ditegakkan hasrat rakyat kita.

seorang lelaki pernah berkata ,

Pengiklanan membuatkan manusia mengejar kereta dan pakaian .Manusia mula melakukan sesuatu pekerjaan yang mereka tidak suka , supaya mereka dapat membeli 'tahi yang mereka tidak perlu' (shit they dont need)


jadi aku buat kesimpulan di sini bahawa , aku dah kerja , jadi aku seharusnya memikirkan apakah 'shit i dont need' yang pertama yang harus aku beli.

ini ialah kerusi osim.
pada hari minggu yang lepas ,aku dan ah cong pergi membuang masa.
aktiviti membuang masa adalah sangat bosan dan memenatkan ,
dan kedai osim adalah tempat terbaik yang boleh anda lawati.

aku cakap yang aku mau carik hadiah fathers day.
padahal aku baca banner "fathers day promotion" yang bersepah dekat kedai tu.
amoi tu promote habis habisan.
mula2 aku try kerusi 8,000.
lepastu up yang 13,000.

yang 13,000 boleh taruk mp3.
amoi tu cakap bole letak lagu peter pan.tapi aku cakap dekat dia aku suka lagu arab.

"aneh sungguh kamu ni" amoi tu kata.

ah cong layan kerusi 18,000.
ah cong kelihatan sungguh kool sebab dia tak angkat t shirt dia.
aku angkat t shirt aku sikit, sebab malu amoi tu tgk lemak perut aku begegar.

osim adalah satu jenis 'tahi yang kita tidak perlu'
jangan beli.bila perlu , layan je dekat kedai.
lepasni aku boleh try layan osim dekat kedai bawah tu pulak...macam ada je.
lepastu dekat senq.
lepastu ogawa.
lepastu jenama x.


majulah kerusi urut untuk negara.

Comments

Khalisa Ridzuan said…
ape2 jelah kau ni.
kau nk tgk lemak bergegar je kan sbnrnya,kan?kan?
ngaku je lah =P
faridfadhly said…
ni ape lemak2 ni?
ILynn Virgobiru said…
ape kata anda beli je kerusi osim tu
xyah ponat2 aku ngurut ko tiap2 hari
Anonymous said…
Spa paling best sekali!!! hehehe
13may said…
bunyik cam best ajer....2nd hand ada???

hahha
DiaHarris said…
saya juga hendak mencuba kerusi tersebut untuk menggegarkan lemak yang saya ada ini. :)
faridfadhly said…
lagi komen pasal lemak bergegar
viruspadu said…
nak lalu ajer... sensitip pasal lemak2 nih huhuhuhu
Najwan Halimi said…
frankly speaking..kau ni mmg hebat!

kalau aku ada duit nnt, aku akan kumpul semua entri-entri dalam blog kau ni dan aku akan bukukan.

biar jadi khazanah utk anak-anak kita akan datang.

inilah dia..contoh blogger yang jujur dan real!

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun