Perginya seorang bullshit.

pada awalnya title yang ingin aku letakkan di sini ialah 'perginya seorang wira' tetapi akibat dipengaruhi nafsu amarah dan kekecewaan , ia bertukar menjadi perginya seorang bullshit.

biasalah tu.

sebab tu orang tua-tua cakap bila marah, diam.


bagi aku peminat Henry tak patut kecewa sebab pemergian henry adalah yang terbaik untuk beliau..

sebabtu orang tua-tua cakap jugak,"kadang-kadang kalau kau sayang dia...lepaskanlah dia pergi"

ok macam tak ada kaitan.


henry , 1999 - 2007
great goalscorer & scorer of great goals.

kami tak akan lupakan jasa anda kepada english football.(macam aku orang england pulak)
selamat jalan arsenal talisman.
"olympic sprinter."
"thierry-fic!"
"catch him if u can."
"hail king henry"


Au revoir , Thierry.

Comments

ILynn Virgobiru said…
anda pandai bercakap french!
bagus!
Anonymous said…
apa akan terjadi kepada arsengal? :)
Gua said…
jap jap..den donga kau dh boli jersi MU slai..boto ko?kau jgn jd lalang mcm bdak skolah kau A***..ingat tu..darah ngri bukan darah lalang..

hidup felda maju bangso kito
Amar B. said…
arsengal akan lebih maju dengan rahim maarof. shah sekang rajin membaca blog...
daa said…
baju MU ke Chelsea tek,yg aku denga ko nk beli?? *hah
Unknown said…
wenger tu pn aku rasa tk lama tu..kan? yg pergi biar la pergi..uh!
ILynn Virgobiru said…
MU MU MU MU MU!!!!
Anonymous said…
ikut aku la nk bace blog org haha arsenal to be next leeds? hewhewhew
Khalisa Ridzuan said…
apelagi,join ah MU atau liverpool.aku tau kau takkan join chelsea.ngahahaha
;p
DiaHarris said…
saya suka henry. tapi beckham tetap lar hensem giler ok!
faridfadhly said…
wow.

macam player bola pulak aku ni sampai ada rumours nak tukar club mane.

aku bukan lalang beb.
Nashrex said…
semakin sengal kelab ini nanti..

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat