real madrid , 10 minit terakhir dan juara.

traveler = prison break+lost.

traveler - mengisahkan 2 sekawan yang telah terpaksa lari dari polis (prison break).Pada masa yang sama mereka mengalami pelbagai misteri (lost).Cerita ini juga diselang selikan dengan flashback (lost).

cerita ini menarik tapi aku punya feel kacau sebab dia banyak mengingatkan kepada cerita prison break dan lost.

apa kata kalau malaysia buat series macam ni.
barula orang melayu tengok cerita melayu.
contoh:

Datin Diaries + Prison break

cerita ini mengisahkan datin2 yang telah difitnah oleh orang orang jahat dan kemudiannya kena lari dari polis.

faktor pemilihan aktor adalah sangat penting.
mungkin bole pakai mawi.

oh , tahniah mawi kerana menjadi personaliti kedua dunia yang meletakkan dirinya di syling emas , selepas elvis presley.

ya mawi , bukan spielberg , bukan oprah atau tiger woods.

bye-bye.

Comments

Anonymous said…
rezki mwi la tu..biakan je..
jap,cinta medik dah ada smbgn lom..

kaki terbenam dalam ..
hahaha<--gelak watak picis
Khalisa Ridzuan said…
aku tak suke mawi.titik.

aku rasa kau semakin suke blogging sejak keje dgn bapak kau ni ye tak? hahaha ;p
faridfadhly said…
kaki tebenam....dalam tanah merah
Amar B. said…
aku + the oc = adam brody
ILynn Virgobiru said…
bg ah episodes traveler utk saya

p/s: bile kamu nk jenguk2 saya?
asik bz smpi ke malam jeee
=(
Unknown said…
sembilu + supernatural = misteri giler!
Nadia & Babe said…
L word + Datin Diaries = YUMMY!
viruspadu said…
i like mawi!!! HEHEHEH

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat