aku ade blog.baruje.

arini 1st time tetibe aku mcm nak tulis blog kat dalam frenster nih..fenomena ini berlaku kerana aku dah terase 'kesengalan' yang melampau gak aa arini..xde keje lgsg nak buat..mak aihh..time ade keje malas pulak mau bikin.jadi aku rase aa antara sbb2 tetibe je aku menulis kat dalam ni..calon2nye ialah:

1.bosan kat tempat keje
2.xtau nak buat ape kat tempat keje
3.pandang kiri-kanan-atas-bawah..pastu pandang pc balik.kat tempat keje
4.dah mule bangun dan tgk budak2 lain buat keje.kat tempat keje
5.tgk org lain ade blog cam kool je..slambe aa gua buat. <--menggelabah


jadi itulah antara sebab2 tetibe je wujudnye blog ini..nnt kalau dah lame aku tulis kat blog nih..time aku abeh keje nnt ke..bole aa aku bace post yg 1st nih.mesti mmg feel dan lyn blues aa aku time tuh.hahha.

ape yg aku buat kat opis ni ialah antaranya:

-buat website.

-pegi department lain utk amik bahan-utk website.

-main internet ( ade kaitan dgn website gak a)

-Berborak

Antara perbualan budak2 praktikal kat sini setelah aku kaji ialah AF.lepastu mengumpat abang jen (ade satu brader yg diorg x suke. Jen = jendul).hahha.Abang jen ni bagi aku ok hape.Maybe agaknye diorg ni sume pompuan...sbb tu jd camtu.aku sorg je laki yg sesat kat sini.Ntah2 time aku xde aku pon kene.

Antara bende2 yg aku borak harini aku x igt sgt.Tp antaranya ialah perbualan antara aku dan kalvin (kalvinderjit kaur -duduk sebelah aku kat opis)

aku : kau dah layan movie hindustan smalam blom
kalvin : dah...xla seram sgt..nyesal lak aku beli
aku : Malika Sherawat dlm cite tu amcam..seksi x? die tu slalu belakon seksi kan..aku rase cam cantek tertarekk je kat dietuh.
kalvin: Malika jadi hantu dlm cite tuh.
aku : ( teros diam dan sambung keje )

ape jadik harini : Hani Mohsin meninggal ( Al-fatihah)

Bola ini Hari : Dunga (player brazil dolu2 yg x pernah jd manager) jadik manager baru Brazil.

Jadi itu jela yang aku nak tulis ini hari hahha.Macam cirit pon ade jugak aku rase ape yg aku tulis nih..xpela..layankan aje hahha.aku rasa esok time kat opis mesti aku post lagi
kot.Pasni gua mau call itu si kacang (kekasih hati)...wokehh..esok sambung lg.choww.

Comments

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat