apa yang kau buat dalam bilik itu?

Jam 1:05.Kami berenam (kalvin mmg makan di mejanya) bersama nafsu lapar kami berjalan menuju ke sebuah bilik.Bilik itu kecil sahaja.Tapi ramai yg mau menuju ke bilik itu.Kalau x mau ikut tangga aa.Di dalam bilik itu,

Biasanya mereka diam.
Biasanya mereka 'mencuba' utk x memandang org lain.
Biasanya jika bercakap,mereka bercakap dengan perlahan.
Biasanya mereka tunduk.
Ada juga yang suke usha2 tanpa segan silu.

"Bobot...bobot laparke?" Kata Hawa kepada aku.Aku x suke nametuh.Saje nak malukan aku.

"Bobot?" Diorg senyum2 sesama sendiri.Orang lain buat bodo aje.

Aku diam dan tunduk aje.mcm biase.

Tempat dituju sudah tiba.G @ Ground floor.

Sebelum pintu terbuka aku bersuara.."Hawa,kau kentut ke??"
Aku adalah org pertama yang keluar dari lif itu..meninggalkan orang2 lain yang sedang berpandangan.


Ape yg korg selalu buat dlm lif?
: )

Comments

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat