G&g , endut & bank islam

Ok..x payahla aku nak bgtau aku buat ape kat pejabat arinih.Kol 12.15 aku melangkah keluar dari pejabat utk pegi ke Bank Islam..aku rase ATM card aku cam xnak bagi aku kuarkan duitje.Maka berjalanlah aku.
xnak naik kereta sbb situ susah mau parking.
jalan jalan sambil nyanyi nyanyi riang dalam hati.


one-two-three o'clock.4 o'clock,rock!
five six seven o'clock.eight o'clock,rock!
nine ten eleven o'clock.twelve o'clock,rock!

Mamat Bank Islam ckp ATM tu kena aktifkan kat BIMB bangi..sbb..er...mmg camtuh aa die ckp.
maka keluarlah awan di atas kepala aku bertulis = hampeh betol!kau ingat x penat ke aku jalan?cirit lu aaaa...

Dikala aku melangkah utk keluar dr bank.aku ternampak sorg tua yg muke die mcm mister magoo.ya.aku kenal org itu.Die ialah endut.
Hj abdullah bin Endut.Penolong Kanan HEM skolah aku dulu2.
tp budak2 panggil endut je.hahha.
Aku jalan makin cpt sambil buat2 x nampak die.OK,jap,kenape aku buat camtu?setelah difikir2 balik antara faktor2nye ialah:-


1.Die adelah org bertanggungjawab mengumumkan name aku dan asip (member seperjuangan) time perhimpunan.aku kantoi 'fly' skola ikut pagar blakang dan ditangkap di stesen komuter.Aku berdiri tunduk dan ala2 menyorok kat depan perhimpunan , mengadap murid2 time tu.

2.Die jugak telah memberatkan tuduhan dengan mengatakan aku ponteng untuk berjumpe geng "jahat" di Seremban,kerana ditangkap dengan memakai baju harimau menunjukkan taringnya.

3.Die juga telah memanggil name aku,sekali lagi ketika perhimpunan beberapa bulan berikut, untuk mengulang semula ucapannya pada pagi itu.x pasal2 aku buat ucapan kat dpn perhimpunan.cam pengetua la pulak.

4.Pernah memberi warning untuk sentiasa meng'usha' tindak tanduk aku kat skolah.


Oh ye,baju harimau yg aku pakai tuh ialah baju Singapore Night Safari.

hmm...tp tu cite lamela.Xdela sampai aku berdendam lak dengan die..biasa aa budak skolah.Skang aku dengar die dah jadi pengetua kat SHAMS (skola adik aku dulu).bagus gak aa tuh.berjaye jugak kau ye endut..haha.

Bola ini hari: byk sgtla...reyes kau nak gi real madrid gak ke?
Gol&gincu series smalam best.

oh lagi satu,tadi aku patah balik untuk tegur endut & kitorg sempat berbual2 dlm beberapa minit.
sekian.

Comments

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit