Terdesak.

Dah 3 minggu keje.Dah 3 minggu gak aku gi smayang jumaat-kat masjid negeri.Dan 3 kali jugak aku smayang dekat ngn sorg brader nih..rambut die ala2 edgar davids.cam reshmonu pon ade.sah ke aa air smayang die?? hahha.tapi aku suke aa tgk brader nih.smayang la jugak kan..haha.

arini opis kosong..sume sudah grak Langkawi malam td.Maka tinggallah kami 7 org pelajar praktikal terkapai2.Di sini disenaraikan aktiviti2 yang dijalankan:-

1.Main internet (sudah tentu)
2.Main game (kitorg sudah ade biro game -Hawa)
3.Berborak (aryn selaku biro AF)
4.Main roda impian (time ni sume mmg dah terdesak.seb baek ade whiteboard ngn marker)

Aku ingat mau singgah ukm aa ini weekend.Lame x lepak.Biar aku pk mane member2 aku tgh praktikal skang :-

1.kecik - TV3 (sama dengan si kacang)
2.Abang burung - kilang sony bangi
3.Ikan - Pandan indah
4.Amar - mane aa die..padehal slalu ym
5.Shah - bangi
6.Riko - putrajaya
7.Amin - same ngan riko
8.Kopi - Pahang
9. Razin - kat kl gak aa.
10. Adam @ bro pe - bangi kat atas mapley (dam td gua ym ngn awek lu)

budak2 ini yg aku mengadap ari2 kat ukm..tp skang off la 6 bulan.(xleh lame lagike?).mak aihhh bile mau abes nih.

kat sini aku letakla website yg aku buat :

Unit Kewangan Pejabat SUK Negeri Sembilan
Jabatan Pertanian Negeri Sembilan

dua2 aku kene buat sorg tuh..ha yg ni aku kasi aa website bonus utk korg hahha:

fotopages penyelia aku yg best : kak zaimah a.k.a viruspadu
blog frenster si kacang

Bola ini Hari = Nistelrooy sudah selamat diijabkabulkan dengan real madrid.

Comments

Amar B. said…
haih.. aku kat shah alam.

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat