Dendam yg x terbalas.

Harini aku pegi jumpe Si kacang.
Hujan lebat dari seremban sampaila ke taman tun.
time aku stop kat tol sban.....

aku: (menghulurkan tangan mintak tiket tanpa memandang)
tollgate girl:assalamualaikum.
aku: waalaikumussalam.(baru pandang muke die)
tollgate girl:basahla bang.(sambil tunjuk wiper kete aku)
aku:alamak sori dik.x perasan.(lalu tutup wiper)
tollgate girl:hehe xpe.
aku:time kasih.
tollgate girl:same2.

aku x sedar yg wiper keta tu mmg betol2 bagi die mandi.tgh hujan lebatla katekan.kesian gak aku tgk die.basah kuyup jugakla..agaknye die dah x tahan asyik keneje dgn keta2 sebelomnih..tu yg mule bersuare tuh.jadi diharap korg sume dapat amik kesimpulan dan x ikut aa jejak langkah abang aku nih.hahha.

anyway harini best aa wpon kejap.aku & si kacang same2 gi skolah adik die yg keciktu..amik adik die taekwondo.byk aa watak2 comel tgh bertaekwondo kat situh hahha.aku sampai rumah die dlm kol 5.30..kol 7.30 dah grak sremban balik.gilak ahh...

Bola ini hari:
Negeri Sembilan 3-3 Terengganu.
Kedua-dua team layak ke suku akhir.Macam tajuk,dendam yg x terbalas.
Champions league playoff= Arsenal vs dynamo Zagreb. (x menang xtaula)
FAM target Malaysia pegi world cup 2018.<--- xtau nak komen yg nih.hahha.

Comments

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit