Sepetang bersama Michael Ballack


Ya...sepetang bersama balak.tapi bukan michael ballack yg chelsea tuh.abang balak ni kite bole jumpe kat dlm kete aku.hahha.Aku selalu lepak ngan die,time dalam keta.Kepale die suke angguk2 dan geleng2.Jadi kalau sape2 yang bosan drive sorg2..bole aa buat cam aku nih.borak dgn balak.(click gambar)


Jam : 505 ptg
Lokasi :Tempat biase,dlm kereta.


Aku : Fiuh,penat betollah arini balak.Tapi aku xbuat apepon.cam biase.
Balak: Lu mmg.Mcm kat ukmla.pg kelas main2,gelak2 .Lepastu ckp penat pg klas.(angguk kepale)
Aku : Arini org opis sebok a..bukan sebok ape.mlmni sume staf gi langkawi.Budak praktikal je a yg x pegi.Hampeh betol.
Balak: Hahha padan muke lu.(kalini die angguk lagi kuat.sbb aku bwk laju kot)
Aku : Weh balak.aku risau sama si kacang la.harini die bawak estima gi keje.die bawak kancil pon aku dah tegak bulu roma.
Balak: (die x ckp pape..angguk kepale lagi)....Apesal ko pasang radioni tiap kali balik keje? haram x best.
Aku : Ko ape tau.petang2 ade suare linda.hari2 die akan ckp bende same dgn caller.mawi.siti.
Balak: cheh.ape daa..xde bende lain.aku x suke.(tapi die angguk gak)
Aku : Ko rase esok aku patot gi keje ke aa..budak2 lain pegi jugak.skema betol.
Balak: (angguk)
Aku : Tension jugak ckp dgn kau nih.sume aku ckp kau angguk.Balak....Balak..Aku ensem x?


Kalini Balak geleng.Mungkin sbb aku langgar bumper kuat sket kot..siut punye balak.


Apa jadik harini : Ntah.aku tgk paper byk perang2 je.
Bola ini hari : Liverpool dapat pennant.

Comments

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat