hujung bulan,

semua graduan segar (fresh graduate) sekarang secara majoritinya mempunyai misi dan visi yang sama, tengah mencari wang.

tahniah kepada kawan aku yang dah ada business ternak kambing kecil kecilan.
kepada yang kerja dengan orang, selamat ambik duit gaji.
yang tak kerja, selamat bekerja nanti, dan lepastu selamat dapat gaji.

nah kamu semua, ambik duit ni.

aku belanja.


perhatian:
1) click gambar, kemudian right-click dan print.

2)gunting dan lekatkan bahagian depan dan belakang wang.

3)print 10 kali untuk wang bernilai RM100. jika mahu RM5000, kira sendiri.
4)kertas double A lebih afdal.

selamat mencuba!

Comments

Anonymous said…
kamu sudah tidak kelakar

p/s: ure welcome~ :p
Gua said…
kamu sudah tidak kiyuttt

p/s:ure welcome
Anonymous said…
farid fadhly farid fadhly~..
Jed Sulaiman said…
batek.. aku sebagai idola kau menasihatkan agar anda meletakkan perkataan "contoh" ataupun "ini duit tipu" di atas duit itu kerana anda boleh dituduh bersubahat menyediakan contoh utk pembuatan duit palsu.

penjara tu beb. abeskan masters dulu pastu baru pk nak masuk penjara ke x. pakai spender sahaja barulah kencang.
Unknown said…
Salam.

Wa lasa aa lu bagut bikin itu bisnes ma! Lu kasi itu luit manyak sama olang. Lu untung ma!

Okay la ho! Wa jalan.
ILynn Virgobiru said…
awk xde idea ehhhhhhh...
xpe2..akan ku tungguuuuu~
Unknown said…
aku pun pernah buat benda ni dulu...haha
- G O R O - said…
Salam Dunia..

Aku nak note rm100. menjimatkan kertas dan byk jumlahnya..

Kalo adr cepat2 kasitau, aku nak pergi ashburton grove nie.

nak follow?
miszcatcha said…
kenape tidak letak wang kertas bernilai rm50? atau mongken rm100. jimat kertas ape.
daa said…
farid,tuka duit tuh...bahye bahye

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat