untukmu hasif ariff halim

hari ini aku ada feel sikit tak bestla.
tapi aku tak tau pasal apa.
sebelum ni aku ada baca atau tengok kat tv , ada orang yang jadi tak betul dan tak tau nak buat apa, sampai dia boleh gelak dan nak nangis dalam masa yang sama.

dan aku baru buat macam tu sebentar tadi.

adakah itu stress?
atau temporarily insane?

temporarily insane adalah bagus bila saat saat tertentu - macam kes seorang lelaki yang menikam isterinya di bahagian dada sebanyak 20 kali satu ketika dulu.

beliau terlepas daripada hukuman kerana dipercayai ' temporarily insane'.orang siuman tak tikam isteri 20 kali.

jadi kepada siapa-siapa yang mahu tikam orang , anda sudah tahu berapa tikaman yang perlu dibuat untuk terlepas dari hukuman. haha.

berbalik kepada situasi aku tadi , mungkin benda tu berlaku sebab lawatan kelas aku ke sebuah company di midvalley dibatalkan dan kelas berjalan seperti biasa di upm.

gampang betol.tak pasal2 kena buat assignment.

atau mungkin, hakikatnya belajar adalah stress.

untuk menghilakkan perasaan gundah gulana ini aku cuba untuk layan ym dengan member sekolah kesayangan gua..mari kita ikuti-


farid fadhly: but u dont letak ur real name

farid fadhly: kamon
asip: why the fucck?
farid fadhly: bestlah
asip: hey you
asip: tomorrow i have a test
asip: so dont fucking piss me off
farid fadhly: fuck
asip: i already tension
asip: dont put me in the middle of fire and nowhere to be found coz the rock is cookin
farid fadhly: shit

takpelah -member masa susah mmg payah nak carik.
haha.

chow.

Comments

Gua said…
gemok!!!!
Nashrex said…
aku pun stress.. haha
daa said…
gile..!
Anonymous said…
hmm setakat ni xde lg bdk smap yg aku jmp xcacat ^^
ILynn Virgobiru said…
kenapa tak carik aku?!
Amar B. said…
This comment has been removed by the author.
Amar B. said…
member yang tengah susah nape nak kene carik, nanti kite lak kene tolong die. carik member yg tengah senang la, bleh belanje teh o ais limau.
Chika Chika said…
ye la.
kdg2 sy pon tammo jd member masa susah.
wakkakakaa
13may said…
hehhe...stress nampak :D
Khalisa Ridzuan said…
oh aku lah manusia yg boleh nangis dan gelak serentak.insane?maybe.hahah ;p
Unknown said…
Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi?
Pinjaman Perniagaan Tunai?
Pinjaman Tidak Bercagar
Cepat dan Mudah Loan?
Proses Permohonan cepat?
Kelulusan diperolehi dalam tempoh 24-72 jam?
Tiada Bayaran Tersembunyi Loan?
Pembiayaan dalam masa kurang dari 1 Minggu?
Mendapatkan modal kerja tidak bercagar?
Hubungi Kami di: mrhamdnloanoffer@gmail.com


PERKHIDMATAN PINJAMAN DISEDIAKAN TERMASUK:
================================
* Pinjaman Komersial.
* Pinjaman Peribadi.
* Pinjaman Perniagaan.
* Pelaburan Pinjaman.
* Pinjaman Pembangunan.
* Pembelian Pinjaman.
* Pinjaman Pembinaan.
* Pinjaman Perniagaan Dan banyak More:
Hubungi Kami di: mrhamdnloanoffer@gmail.com

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat