negaraku..negarakuku

video 'negarakuku' yang disiarkan di youtube telah menjadi bahan bualan hangat semalam.
mak aku pun dah pandai layan youtube , bermula dari semalam.

kool kan mak gua?

beberapa hari lepas mak aku tiba2 cakap , "mak teringinla nak tengok simpson movie.jomla temankan mak.."

dalam erti kata lain mak aku offer aku jadi driver dia.
maklumlah,tempat yang mak aku tau kat bangi ni cuma warta , billion dan restoran asam pedas.
itu pun kalau jalan dari rumah.kalau dari tempat lain confirm dia sesat.

memandangkan aku dioffer untuk layan wayang free, dan aku memang anti sosial sekarang, maka aku telah menyertai PMWBI (program-menonton-wayang-bersama-ibu) tersebut..

sesampai di mines sementara menunggu show bermula mak aku pergi masuk kedai kasut.
disebabkan show nak start aku masuk kedai tu untuk panggil dia...kemudian 3 aweks jurujual tu tanya

"makcik nak pergi mana nak cepat2 ni makcik?"


"err..nak pergi tgk wayang..ni ha anak makcik ni la yang paksa makcik teman dia"

"laa..takkan takde member kot?"

"dia ni mmg takde member..girlfriend pon tak ada..kalau nak tengok wayang mmg makcik jela yang jadi mangsa..ntahapehape kan die ni"

"laa..girlfriend pon takde..siannye..pergila carik..adeke ajak mak die pulak.."


yaa..mak aku telah mendropkan gua punya water face di situ.
disebabkan gua anak soleh..gua iyekan aje.
caantiiiieeeekkk.


kesimpulan: jgn sesekali keluar dating bersama mak anda.

Comments

Anonymous said…
ahahaha! aku akan igt pesanan itu.
Chika Chika said…
HAHAHAHAHAHA!
memang gelak gila baca citer ni.
pandai mak kamu main cover line.
Anonymous said…
haha same la kite, mak aku slalu pki taktik drop anak time pg rmh org:

"bdk2 ni dh xsabar nk blk"

...damn
Khalisa Ridzuan said…
seronok ape dating dgn mak.sume free.hahaha

aku jumpa fahrin.sekian ;p
Amar B. said…
gi giant pon mak aku xmau bawak aku.
oh-vary said…
comel je mak batek.
Anonymous said…
haha...klaka la mak ko batek...dan juga sgt cool....tgk simpson the movie plak tuh....sgt cool...
viruspadu said…
keh keh keh...
mak sporting + lawak lah
Gua said…
standard aaa tu..

tp mak kau memag sempoi la..tp kalau kau pass baju tu kat awek aku pn cun gak
Ohhhh..
Apa komen Cik Ilynn nih?
Heheheheh...

Bagussss anak mak~
Jed Sulaiman said…
memang terbaek ah mak lu batek...
faridfadhly said…
mak aihh..

kalau mak aku baca ni kompom terharu abeh ni..

cerita hot terbaru= lepas dah belajar youtube mak aku tanya

"camana nak guna friendster tu?"

nasib baek dia tak tanya aku camana nak buat celebrity look alike
ILynn Virgobiru said…
komen saya:

mak batek bkn saje cute bile krg baca dlm ni..tp cute bile tang jmpe tu
dan aku suke mak batek sbb die kool & sgt sporting & sgt baik

=D

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat